Deentjuhhh
Lid
<p style="text-align: left;">Beste mede forumsiten de egr wat doet deze op een 1.6 8v astra G die van mij bokte bougies vervangen nu blokt die minimaal op hogere snelheid niet echt bokken maar soort van " stootjes" geven nu heb ik de egr klep loa gehaald ik zag namelijk zwart rondom oftewel pakking lek waren maar 2x torx 45 dus dat is niet zo spannend nu had ik geprobeerd hem " gangbaar " te krijgen lukte niet inmiddels een nieuwe besteld daar gaat dit allemaal even niet om mijn vraag aan jullie is hebben jullie of weten jullie of de " lekke egr" pakking en vast zittende egr klep( bleef dicht staan) het lichtelijk stoten kan veroorzaken op hogere snelheid lagetoeren ( +- 2000 rpm)</p>
Heb voor de zekerheid gelijk maar bougiekabels en bobine mee besteld kost toch niks en dan kan ik dat tenminste uitsluiten auto heeft inmiddels 240k gedraaid
Fijn weekend!
Heb voor de zekerheid gelijk maar bougiekabels en bobine mee besteld kost toch niks en dan kan ik dat tenminste uitsluiten auto heeft inmiddels 240k gedraaid
Fijn weekend!