Astra G verwaming word niet warm. Heb een astra G 2.0 16V DI (X20DTL) diesel club uitvoering met airco erin Bouwjaar: 2000.
Wat hebben we gister avond allemaal getest.
1. Temperatuur motorblok word gewoon warm 90 graden.
2. Alle kleppen in de auto van de verwarming werken allemaal (warm/koud en standen voorraam,voeten enz).
3. De slangen in de motor ruimte worden gewoon warm naar de binnenkant van de auto.
In de auto hebben we geconstateerd dat de voorkant van de radiator in de auto onder het dashboard
aan de voorkant lauw is en de achterkant koud.
Nu is onze vraag zit aan de voorkant van de radiator (binnenkant dashboard) waar de 2 slangen de motor ruimte naar binnen komen een klep of iets wat zou moeten open gaan? Omdat de radiator aan de voorkant wel lauw aan voelt maar de achterkant van de radiator koud.
Waar zit de verwarming sensor precies van de astra g?
Heb net de auto nog uitgelezen en tot mij verbazing heb ik een foutcode P1173 gevonden. Mogelijk
koelmodule defect? Kan dit hiermee te maken hebben toevallig.
Wat hebben we gister avond allemaal getest.
1. Temperatuur motorblok word gewoon warm 90 graden.
2. Alle kleppen in de auto van de verwarming werken allemaal (warm/koud en standen voorraam,voeten enz).
3. De slangen in de motor ruimte worden gewoon warm naar de binnenkant van de auto.
In de auto hebben we geconstateerd dat de voorkant van de radiator in de auto onder het dashboard
aan de voorkant lauw is en de achterkant koud.
Nu is onze vraag zit aan de voorkant van de radiator (binnenkant dashboard) waar de 2 slangen de motor ruimte naar binnen komen een klep of iets wat zou moeten open gaan? Omdat de radiator aan de voorkant wel lauw aan voelt maar de achterkant van de radiator koud.
Waar zit de verwarming sensor precies van de astra g?
Heb net de auto nog uitgelezen en tot mij verbazing heb ik een foutcode P1173 gevonden. Mogelijk
koelmodule defect? Kan dit hiermee te maken hebben toevallig.