• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G met hoge Kilometerstand.

DMLB ceo

Post vaak
Laat ik maar beginnen met een Plaatje van de auto :wub

ASG9.jpg

Mijn Astra G heeft inmiddels 415*** op de teller staan.

Ik ben van de veronderstelling dat ik hier de enige Astra G ben met een km stand boven de 4ton.

Het blok dat in de G ligt is de x16szr wat volgens mij ook in de Astra F is geleverd.

Is dat soms de rede dat mijn G het zo lang vol houdt, zelf met mij als bestuurder :vertag

Toch ben ik benieuwd waar al de Astra G's zijn met de Hoge km standen.

Of zijn die er niet. :jerry

BRAND LOS zou ik zeggen.

Greetz D'Angelo

je bent waarschijnlijk de recordhouder hiero, want ik heb voor de rest ook nog niemand gezien met zoveel :jerry

je bent waarschijnlijk de recordhouder hiero, want ik heb voor de rest ook nog niemand gezien met zoveel :jerry

@dion87 wrote:je bent waarschijnlijk de recordhouder hiero, want ik heb voor de rest ook nog niemand gezien met zoveel :jerry

Die heb ik hopelijk in de pocket :D leuk om me weekend mee te beginnen en even te vergeten dat me multitimer nog steeds vervangen moet worden :???:

@Nick-GSI wrote:mijn astra f van 1998 met een x16szr staat nu op bijna 248.000 km en loopt als een zonnetje

Kijk dat is niet verkeerd, kunnen er dus nog een hele hoop bij,

Mijn eerste auto moest onder de 2 ton zijn anders wou ik m niet.

Nu rij ik een auto met dik het dubbele aan kilometers, als een zon lopen is overdreven daar moet hij eerst warm voor zijn :jerry

Eenmaal warm loopt hij idd als een zonnetje!

Heb ook al vernomen dat mijn kleppen te ver zijn ingeslagen maar dat mag de pret niet, het drukken klinkt zelf wel lekker als je op benzine rijdt. king:

Oke 4 ton is misschien wat ambitieus voor de G's hierzo :jerry

G's met meer dan 3 ton??

@dion87 wrote:je bent waarschijnlijk de recordhouder hiero, want ik heb voor de rest ook nog niemand gezien met zoveel :jerry

Die heb ik hopelijk in de pocket :D leuk om me weekend mee te beginnen en even te vergeten dat me multitimer nog steeds vervangen moet worden :???:

@Nick-GSI wrote:mijn astra f van 1998 met een x16szr staat nu op bijna 248.000 km en loopt als een zonnetje

Kijk dat is niet verkeerd, kunnen er dus nog een hele hoop bij,

Mijn eerste auto moest onder de 2 ton zijn anders wou ik m niet.

Nu rij ik een auto met dik het dubbele aan kilometers, als een zon lopen is overdreven daar moet hij eerst warm voor zijn :jerry

Eenmaal warm loopt hij idd als een zonnetje!

Heb ook al vernomen dat mijn kleppen te ver zijn ingeslagen maar dat mag de pret niet, het drukken klinkt zelf wel lekker als je op benzine rijdt. king:

Oke 4 ton is misschien wat ambitieus voor de G's hierzo :jerry

G's met meer dan 3 ton??

Ik dus ook!

Vandaar dat ik al even aangaf met de x16szr te rijden die ook in de F is geleverd

Denk dat de G het daarom zo goed volhoudt :angel

Ik dus ook!

Vandaar dat ik al even aangaf met de x16szr te rijden die ook in de F is geleverd

Denk dat de G het daarom zo goed volhoudt :angel

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Wow! :wub 4T is wel iets om trots op te zijn. zegen mijn auto ook eventjes :P? Gisteren de 1.76 bereikt!

Ben er ook eigenlijk wel trots op, de meeste geloven het in eerste instantie ook niet.

Ook die mag gezegend worden, Bij deze :wors

:D de volgende stap 2 ton of ben je niet meer zo lang van plan met de G te rijden?

@dion87 wrote:@DMLB ceo: maar zuiptie veel olie ofniet?

Heel grappig dat denk iedereen, alleen al vanwege de km stand.

Ik heb 6 maanden geleden de olie vervangen, en hij verbuikt zo weinig dat ik soms denk dat het blok zonder draaid.

Dat klinkt raar en ongeloofwaardig maar ik heb dus afgelopen weekend op zondag morgen nadat ik me auto zeker 20 uur niet had gebruikt me oliepeil checkte en hij staat nog steeds bovenaan :)

king: Ohja nadat ik de auto van nieuwe olie heb voorzien zeker 15000 gereden.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Wow! :wub 4T is wel iets om trots op te zijn. zegen mijn auto ook eventjes :P? Gisteren de 1.76 bereikt!

Ben er ook eigenlijk wel trots op, de meeste geloven het in eerste instantie ook niet.

Ook die mag gezegend worden, Bij deze :wors

:D de volgende stap 2 ton of ben je niet meer zo lang van plan met de G te rijden?

@dion87 wrote:@DMLB ceo: maar zuiptie veel olie ofniet?

Heel grappig dat denk iedereen, alleen al vanwege de km stand.

Ik heb 6 maanden geleden de olie vervangen, en hij verbuikt zo weinig dat ik soms denk dat het blok zonder draaid.

Dat klinkt raar en ongeloofwaardig maar ik heb dus afgelopen weekend op zondag morgen nadat ik me auto zeker 20 uur niet had gebruikt me oliepeil checkte en hij staat nog steeds bovenaan :)

king: Ohja nadat ik de auto van nieuwe olie heb voorzien zeker 15000 gereden.

Mijn ouder hebben een zafira staan op benzine met een z18xe, gebruikt ook vrijwel geen olie, tussen de beurten door nog nooit hoeven bijvullen. En deze heeft 403.000 km op de klok.

En loopt nogsteeds als een trein... heeft alleen al aardig wat achterdempers en uitlaten versleten.

Mn pa spuit hem tegenwoordig met koudverzink nadat hij eronder zit... gaat die wat langer mee.

Terug
Naar boven