• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G met lekstroom probleem

aapje1963

Post weleens wat
Onze Astra G 1.8 16v sport bj 2002

We hebben deze Astra erbij voor de kinderen. Nu hebben we sinds vrijdag dat de accu leeg was. ANWB gebeld deze heeft de auto gestart.

Accu was te leeg 6v of zo om te meten of deze goed is. Hij lade wel goed op zei de man. Hij vermelde dat er een abnormaals lekstroom was 0.85 A dat is niet normaal hoog.

Wat moeten we nu?

Hoi kunnen wij de 0.85 a lekstroom meten? Ik weet niet hoe de Wegenwacht dat gedaan heeft.. mijn vrouw was thuis en de man niet zo spraakzaam en og vriendelijk.

Achterklep lampje gaat uit!

Lampje handschoenen kastje gaat uit. (Dit getest met mijn mobiel filmend in het kastje te leggen en kastje te sluiten. Filmpje werd zwart en kreeg weer licht bij openen kastje )

Ervaringen over hoe we dit zelf kunnen onderzoeken?

Soms staat de auto wel een paar dagen stil dit was nooit een probleem.

Hopelijk weet iemand wat de garage zal hier vele uren voor gaan rekenen.

Of zijn er leden die mij ... ons willen en kunnen helpen?

Ikzelf ben minder valide betreft de rug ik kan erg moeilijk in de motorkap hangen....

Hoop niet dat dit het einde voor de Astra gaat betekenen.. hij loopt verder echt goed.

Alvast dank. :-(

Arnold

Terug
Naar boven