Verlengsnoer
Lid
Sinds nu 1 week heb ik wat problemen met m'n auto
Echt uit het niks is het volgende ontstaan:
Met de koude start, loop motor onregelmatig beetje idee alsof hij maar op 3 cilinderds ofzo loopt, de hele auto schud er door.
Normaal was eht starten en direct weg rijden, nu moet ik ca 1 minuut de auto laten lopen voordat hij wat soepeler loopt, anders slaat de motor af met optrekken.
Maar als je eenmaal wil weg rijden houd hij heel er in en stoot hij tot dat de motor warm is.
Heb ca 2 weken geleden een "vakantie check" laten doen,
Zijn hier en daar wat dingetjes vervangen remschijfjes en achter veren.
en nu opeens vlak voor de vakantie zo raar lopen
, baal hier ontzettend van...
Nou heeft iemand mij de volgende dingen verteld wat de oorzaak kan zijn
1: de Dynamo
2: Bougies
3: EGR Klep
iemand enig idee hiermee? want word langzamerhand schijtziek van deze auto, want ene ding is gemaakt, en maand later is er weer iets anders kapot..
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Echt uit het niks is het volgende ontstaan:
Met de koude start, loop motor onregelmatig beetje idee alsof hij maar op 3 cilinderds ofzo loopt, de hele auto schud er door.
Normaal was eht starten en direct weg rijden, nu moet ik ca 1 minuut de auto laten lopen voordat hij wat soepeler loopt, anders slaat de motor af met optrekken.
Maar als je eenmaal wil weg rijden houd hij heel er in en stoot hij tot dat de motor warm is.
Heb ca 2 weken geleden een "vakantie check" laten doen,
Zijn hier en daar wat dingetjes vervangen remschijfjes en achter veren.
en nu opeens vlak voor de vakantie zo raar lopen
Nou heeft iemand mij de volgende dingen verteld wat de oorzaak kan zijn
1: de Dynamo
2: Bougies
3: EGR Klep
iemand enig idee hiermee? want word langzamerhand schijtziek van deze auto, want ene ding is gemaakt, en maand later is er weer iets anders kapot..
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!