Masterdust
Post weinig
Ik rijd nu al een tijdje met mijn Astra en hij bevalt redelijk goed, op een paar puntjes na.
Ik wil in dit topic een beetje bij gaan houden wat ik er allemaal mee ga doen.
Hier wat foto's na de aanschaf
Pas toch maar een lekkere subwoofer ingebouwd met leuke speakers en radio.
Klinkt heerlijk allemaal.
Alleen toen ik van de week 's avonds bij een vriend van me wegreed en lekker een potje hardstyle aan het knallen was knapte mijn voorruit van onder vandaan :wtf
Nu werk ik bij Autotaalglas dus vervangen is geen probleem voor mij.
Gelijk een zonwerende ruit met blauwe zonneband besteld.
Na het demonteren van de oude ruit bleek er een flinke portie roest onder de ruit te zitten. Gekomen door een eerdere vervanging en diegene heeft zijn beschadigingen helaas niet bijgewerkt met als gevolg een flinke roestplek.
Na alles netjes behandeld te hebben kon de nieuwe ruit er weer in. En het ziet er toch een stuk gaver uit zo'n zonwerende ruit.
Op de foto zie je niet echt duidelijk dat het een zonwerende ruit is. Maar als de auto buiten staat heeft die ruit een mooie paarse gloed.
Ben weer blij met de eerste update in ieder geval!
Ik heb de achterste zijruiten ook geblindeerd de achterruit moet nog gebeuren maar daar moet ik even de tijd voor nemen (ik ben nog niet zo'n pro hierin)
Voorderest heb ik de asbak beplakt met carbonfolie ziet er ook leuk uit.
Er volgt nog meer
Update's die nu sowieso op de planning staan:
-4 andere banden + balanceren (eventueel velgen richten) de banden die er nu onder zitten zijn goedkope chinese bandjes en maken een flinke pokkeherrie + het rijd voor geen meter:thumbdown
-Ander uitlaatsysteem (deze begint aan alle kanten te rammelen en ziet er niet best uit)
-Open luchtfilter
-Versnellingsbak na laten kijken (heeft ergens speling of het zit in de assen??)
-Remmerij
-APK Klaarmaken voor 16 Januari.
Ik wil in dit topic een beetje bij gaan houden wat ik er allemaal mee ga doen.
Hier wat foto's na de aanschaf
Pas toch maar een lekkere subwoofer ingebouwd met leuke speakers en radio.
Klinkt heerlijk allemaal.
Alleen toen ik van de week 's avonds bij een vriend van me wegreed en lekker een potje hardstyle aan het knallen was knapte mijn voorruit van onder vandaan :wtf
Nu werk ik bij Autotaalglas dus vervangen is geen probleem voor mij.
Gelijk een zonwerende ruit met blauwe zonneband besteld.
Na het demonteren van de oude ruit bleek er een flinke portie roest onder de ruit te zitten. Gekomen door een eerdere vervanging en diegene heeft zijn beschadigingen helaas niet bijgewerkt met als gevolg een flinke roestplek.
Na alles netjes behandeld te hebben kon de nieuwe ruit er weer in. En het ziet er toch een stuk gaver uit zo'n zonwerende ruit.
Op de foto zie je niet echt duidelijk dat het een zonwerende ruit is. Maar als de auto buiten staat heeft die ruit een mooie paarse gloed.
Ben weer blij met de eerste update in ieder geval!
Ik heb de achterste zijruiten ook geblindeerd de achterruit moet nog gebeuren maar daar moet ik even de tijd voor nemen (ik ben nog niet zo'n pro hierin)
Voorderest heb ik de asbak beplakt met carbonfolie ziet er ook leuk uit.
Er volgt nog meer
Update's die nu sowieso op de planning staan:
-4 andere banden + balanceren (eventueel velgen richten) de banden die er nu onder zitten zijn goedkope chinese bandjes en maken een flinke pokkeherrie + het rijd voor geen meter:thumbdown
-Ander uitlaatsysteem (deze begint aan alle kanten te rammelen en ziet er niet best uit)
-Open luchtfilter
-Versnellingsbak na laten kijken (heeft ergens speling of het zit in de assen??)
-Remmerij
-APK Klaarmaken voor 16 Januari.