Lennart1800
Lid
Ik zou graag mij uitlaat willen vervangen alleen ben niet zo bekend met de uitlatenbusiness. Het gaat over een astra g 1.8 16v bj. 2000. De uitlaat die er nu onder zit is door een beunhaas gemonteerd met stukken van andere uitlaten etc. Hij lekt op de aansluiting van het flexibele stuk. Pas geleden reed ik over een hobbel weg en flikkerde de eind demper er onder uit. Ik weet niet hoe het origineel hoort te zitten maar hij zat bevestigd met een soort mof weet niet precies hoe het heet. Het kwam er op neer dat de originele demper er onderuit gezaagd is en dat de helft van de las er nog zat waar de mof overheen geschoven was. Deze was volledig door geroest.
Ik zou graag een het stuk uitlaat willen vervangen van onder me lambdasonde tot de eind demper. Ik heb al op een aantal sites gezocht maar daar weet ik ook niet van of het kwaliteit is of niet. Ik zou graag willen weten wat andere gedaan hebben om hun uitlaat te vervangen en wat dit zou kosten.
groenten!
Ik zou graag een het stuk uitlaat willen vervangen van onder me lambdasonde tot de eind demper. Ik heb al op een aantal sites gezocht maar daar weet ik ook niet van of het kwaliteit is of niet. Ik zou graag willen weten wat andere gedaan hebben om hun uitlaat te vervangen en wat dit zou kosten.
groenten!