• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g zuipt olie

jeroenmarees

Post weinig
Hey allemaal.

ik verneem het al 3 maanden, dat mijn astra G erg veel olie zuipt, ongeveer 1 liter op 1000 km. dit betekent dat ik elke maand 1 liter moet bijvullen. hij lekt een klein beetje tussen de motor en de bak, maar niet zoveel dat er een liter uitkomt.

nou zit ik zelf te denken dat het de olieschraapveren/zuigerveren wel eens kunnen wezen, omdat hij af en toe ook een licht schokje geeft, dat hij de olie omhoog gooit, en dat door de uitlaat weggooid, uitlaat is ook zwart aan binnenkant

wie kan me helpen, of heeft eens zin om er eens een middag naar te kijken, ( regio: friesland, groningen) ik kan naar je toe komen. mijn collega's willen me niet helpen, omdat het een Opel is :swear . ik durf er zelf ook niet echt alleen aan te sleutelen, toch nogal grote klus.

Groeten Jeroen

Astra G NjoY 2002

z1.6se 8v 84PK

hatchback 3Drs

Terug
Naar boven