stijntuner
Lid
Beste,
Laatst is mijn Astra H Station 1.9Cdti 150pk versie raar beginnen doen.
Soms rijdt hij normaal en dan rij ik een stukje en als ik hem dan stil leg en na een tijdje terug start dan als ik wil vertrekken valt hij bijna stil en dan moet je al redelijk veel gas geven om te kunnen vertrekken en dan geef je volgas of half gas maakt niet uit dan gaat hij heel traag vooruit. En als hij koud staat schokt hij, als hij warm staat minder.
Heb laast een foutcode gehad P2279-11 lek lucht inlaatsysteem.
Nu heb al de turbo darmen al nagekeken, EGR had ik voorzien met het Fiat plaatje en met 2 nieuwe pakkingen gemonteerd.
Ik weet niet of dit de oorzaak zou kunnen zijn.
Heb de MAP sensor nagezien en gereinigd.
Nu de MAF sensor, iemand zei me van: als je deze afkoppelt dat dan de wagen goed zou moeten rijden.
Kan dit??
Want ik denk dat die dan in een noodloop gaat.
Zou iemand weten wat dit zou zijn??
Alvast bedankt.
Grts
Laatst is mijn Astra H Station 1.9Cdti 150pk versie raar beginnen doen.
Soms rijdt hij normaal en dan rij ik een stukje en als ik hem dan stil leg en na een tijdje terug start dan als ik wil vertrekken valt hij bijna stil en dan moet je al redelijk veel gas geven om te kunnen vertrekken en dan geef je volgas of half gas maakt niet uit dan gaat hij heel traag vooruit. En als hij koud staat schokt hij, als hij warm staat minder.
Heb laast een foutcode gehad P2279-11 lek lucht inlaatsysteem.
Nu heb al de turbo darmen al nagekeken, EGR had ik voorzien met het Fiat plaatje en met 2 nieuwe pakkingen gemonteerd.
Ik weet niet of dit de oorzaak zou kunnen zijn.
Heb de MAP sensor nagezien en gereinigd.
Nu de MAF sensor, iemand zei me van: als je deze afkoppelt dat dan de wagen goed zou moeten rijden.
Kan dit??
Want ik denk dat die dan in een noodloop gaat.
Zou iemand weten wat dit zou zijn??
Alvast bedankt.
Grts