• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra h 1.9cdti valt uit

Hoi heren

Ik hen sinds gister het volgende probleem.reed op de snelweg toen de auto ineens helemaal uitviel.auto aan de kant gezet kreeg hem niet meer gestart.als ik de sleutel omdraai gebeurt er helemaal niks meer.motor draait niet helemaal niks.na paar keer accupolen los te hebben ghaald start hij ineens weer en kon ik weer rijden.helaas voor korte duur.na 10 km stond ik weer stil.het rare is dat er geen lampjes gaan branden.wel staat er waar normaal vebruik/per 100 km een f naast staat.ook staat staan mijn gereden kms bij de snelheidsmeter weer op 0.kan na een paar minuten stil te hebben gestaan gewoon weer rijden.hoop dat jullie het een beetje begrijpen anders vraag het maar

Groeten john

Terug
Naar boven