• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H insp melding!

mich89

Post weinig
hallo mede opelrijders!

De naam van het topic zegt het al ik krijg bij starten een korte (5a10 sec) een insp melding met daar onder 1000km

in beeld te staan.

Kan in mijn service boekje niks weer vinden van de vorige eigenaar (eruit gescheurd ofzo)

vraag 1:

Wat voor onderhoud heeft de auto nu precies nodig? (welke belangrijke dingen moeten worden vervangen/ververst?)

vraag 2:

Hoe werkt een service interval precies? ik lees namelijk iets over flexibel of standaard.

Gaat het erom wat het eerst berijkt wordt? of ligt het aan hoe je met de auto rijd?

En hoe kun je zien of het flexibel is of standaard wat je hebt?

alvast bedankt voor de reacties/informatie!

Groeten Michael

Terug
Naar boven