skyline643
Lid
Ik heb een probleempje met de knipperlichten van mijn Astra H. Zoals sommigen misschien weten heb ik op mijn wagen wat mods gedaan, waaronder ook aan de verlichting. De knipperlichten heb ik rondom vervangen door leds. Achteraan en aan de zijkant geen probleem (dit werkt al 2 jaar perfect). Ik had er onlangs ook besteld voor vooraan (Canbus ledjes) en die afgelopen weekend geplaatst. Om een of andere reden wil de wagen niet aanvaarden dat het canbus leds zijn en begint hij sneller te knipperen bij het gebruiken van de richtingaanwijzers.
Nu goed, ik had de originele lampjes nog liggen en steek die gisterenavond terug. En nu blijven de pinkers (links en rechts) bij het gebruik van de richtingaanwijzer sneller knipperen, maar knipperen de lampjes vooraan niet meer mee. De lampjes zijn niet defect, en met de leds vooraan doet hij het wel?
Moet ik misschien eerst aan de zijkant en achterkant de originele lampjes terugplaatsen zodat de wagen ziet dat alles 'normaal' is? Of is er een relais stuk (maar beide kanten lijkt me raar)?
Bedankt alvast voor jullie tips en info!
Nu goed, ik had de originele lampjes nog liggen en steek die gisterenavond terug. En nu blijven de pinkers (links en rechts) bij het gebruik van de richtingaanwijzer sneller knipperen, maar knipperen de lampjes vooraan niet meer mee. De lampjes zijn niet defect, en met de leds vooraan doet hij het wel?
Moet ik misschien eerst aan de zijkant en achterkant de originele lampjes terugplaatsen zodat de wagen ziet dat alles 'normaal' is? Of is er een relais stuk (maar beide kanten lijkt me raar)?
Bedankt alvast voor jullie tips en info!