• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H navigatie inbouwen

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Astra-h CC 2004 1.4 model. Tevens ook mijn eerste auto :afro

Ben erg tevreden, het is een zeer goede koop geweest. Alleen qua multimedia wil ik hier en daar wat upgraden. Ik heb momenteel een CD30-MP3 met het normale schermpje (GID ofzo?) Nou wil ik graag navigatie+carkit+ een aux in voor mijn ipod. Maar wat is het goedkoopst/slimst om te doen?

Een CD70 navi + cid inbouwen? En oude scherm + cd30 mp3 afmelden

Of voor een zendai systeem gaan? http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra{47}vectra{47}...--autoradio-navigatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Andere modellen zoals pioneer is ook goed. mits de kleur overeenkomt met de interieur (antrakiet/donker grijs)

En wat kost het qua inbouw? ( ik heb 0.0 verstand wat betreft zelf sleutelen aan auto's)

Alvast bedankt!! :thumb

Dan zou ik voor een zendai systeem gaan dat is bij voorbaat goedkoper dan een cd70 of een dvd90 met CID en makkelijker in te bouwen

En een pioneer is ook wel leuk maar zo'n zendai of zenec etc ziet er ook nog OEM uit en bediend ook de BC en de radio.

navigatie, dan heb je een ander schermpje nodig, ombouw rand, minstens een cd70, en dan ook nog een met aux in.

Kun je beter een zendai nemen daar zit alles in, komt de kosten bij voor inbouwen maar is minder werk als een ander schermpke monteren.

Mark

www.astratuningclub.nl

Inbouwen ligt eraan wat je er allemaal in wil hebben, is het enkel de radio dan ben je voor een paar tientjes klaar, wil je achteruitrij camera's versterkers e.d. aansluiten dan ben je wel wat meer kwijt.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

nee alleen de radio, moeten er nog gekke dingen gebeuren om de aux in van dat apparaat aan de praat te krijgen?

Terug
Naar boven