• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra h twintop : wie weet waar dit kabeltje voor is

patjuhw

Post weinig
wie o wie weet waar dit kabeltje voor dient het gaat om een opel astra twintop cosmo uitvoering uit 2007

verlichting zodat je kan zien in welke automaat stand je geschakeld bent in het donker

zal er wel standaard inliggen voorbereiding

het is een automaat :) en de verlichting wat je bedoeld is denk ik de p n d r 1,2,3 stand wat verlicht word (en de sneeuwknop stand )

dit doet het gewoon allemaal dus daar is die denk ik niet van

Aux-ingang voor de daarvoor geschikte radio. Deze gaat naar een 3,5mm stekkertje tussen de voorstoelen op de middenconsole.

okey me orginele radio zit er al niet meer in deze had ook geen knop erop zitten met aux erop dus is er denk ik ook niet geschikt voor neem ik aan

okey iemand enige idee waar je die aux aansluiting ken halen misschien dat ik hem er wel inmaak altijd leuk om erin te hebben

Dit kabeltje loopt naar de radio-aansluiting toe, en ziet er vanaf de radiozijde zo uit:

opel%20pinbelegung.jpg

van de week maar is informeren bij de opel dealer wat de aux ingang kost of weet iemand hiero toevallig iets misschien een sloopauto ergens waar die in zit

Terug
Naar boven