Hallo,
Ik heb eerder altijd diesel gereden (opel astra G 2.0 dti station en daarna een 2006 vectra 1.9 cdti) Omdat ik meer kilometers ging rijden ben ik gaan kijken voor een kleinere diesel. Mijn oog is toen gevallen op een 2007 bmw 118d (gechipt 179 pk 380NM incl big brake kit, rijd bijzonder goed!).
Echter ben ik recentelijk verhuisd en hebben we nu 2 grote honden. U begrijpt het al, de BMW is 'te klein' geworden.
Tevens rijd ik niet meer zoveel kilometers dat een diesel echt goedkoper is.
Nu ben ik op zoek naar een (benzine) opel astra H , minimaal vanaf de 1.6.
Nu zijn er vele uitvoeringen; temptation, 111, cosmo, executive.
Toen mijn vader zijn, toender tijd, nieuwe opel vectra station C1 ging uitzoeken waren er folders met daarop schema's wat er bij welke uitvoering bij zat.
Nu ben ik op zoek naar die folders voor de opel astra H (station) serie
Heeft iemand deze nog digitaal staan of een website waar deze nog te vinden zijn ?
Alvast bedankt en hopelijk snel weer een mede opelrijder
Ik heb eerder altijd diesel gereden (opel astra G 2.0 dti station en daarna een 2006 vectra 1.9 cdti) Omdat ik meer kilometers ging rijden ben ik gaan kijken voor een kleinere diesel. Mijn oog is toen gevallen op een 2007 bmw 118d (gechipt 179 pk 380NM incl big brake kit, rijd bijzonder goed!).
Echter ben ik recentelijk verhuisd en hebben we nu 2 grote honden. U begrijpt het al, de BMW is 'te klein' geworden.
Tevens rijd ik niet meer zoveel kilometers dat een diesel echt goedkoper is.
Nu ben ik op zoek naar een (benzine) opel astra H , minimaal vanaf de 1.6.
Nu zijn er vele uitvoeringen; temptation, 111, cosmo, executive.
Toen mijn vader zijn, toender tijd, nieuwe opel vectra station C1 ging uitzoeken waren er folders met daarop schema's wat er bij welke uitvoering bij zat.
Nu ben ik op zoek naar die folders voor de opel astra H (station) serie
Heeft iemand deze nog digitaal staan of een website waar deze nog te vinden zijn ?
Alvast bedankt en hopelijk snel weer een mede opelrijder