• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra j koelvloeistof lekkage

Hallo,

Ik heb oktober vorig jaar een mooie astra sport tourer bi-fuel, nu verbruikt deze wat koelvloeistof waarbij eerst de intern lekkende gas-verdamper de verdachte leek maar uiteindelijk komt de lekkage bij het thermostaathuis vandaan. Nu ben ik bij de Opel-dealer geweest voor een nieuwe thermostaathuis, hoewel ik vrij duidelijk was in mijn formulering bieden ze mij de 55593034 aan terwijl het volgens mij de 55565334 moet zijn maar dat kan ik niet goed lezen van de stikker omdat deze nauwelijks meer leesbaar is van dit onderdeel. Nu de vraag heeft iemand een partslist van het koelsysteem van een astra 1.4 turbo uit december 2012? Ik wil namelijk ook de bovenste slang vervangen. De laatste vraag wat voor koelvloeistof wordt er gebruikt bij dit type Opel?
vmwkk9ls9z73318lni210p2lti6yzmck.jpg

Terug
Naar boven