• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J Verlaagd

Goedemiddag,

Ik zal mij (opnieuw) even voorstellen, ik ben John kom uit Zuid Holland en ben sinds kort in het bezit van een Astra Sportstourer 1.4T

Ik heb al wat dingetjes aan de auto gedaan zoals oa OPC pendalen, Megawhite dagrijlichten en GP thunder lampen.

Ook heb ik betere speakers in de achterdeuren geplaatst.

Mijn laatste klus was het monteren van verlaagde veren, omdat ik de standaard sportveren erg hard vond maar geen optische vooruitgang.

Ik heb bewust gekozen voor G&M veren, hier was ik in het verleden zeer tevreden over en ik vond op de meeste foto's de Eibach net iets te laag staan.

Helaas na het monteren vind ik persoonlijk de G&M vooral aan de voorkant ook een cm te laag of is dit optisch het geval??

Ik vind namelijk na het bekijken van vele foto's op diverse forums dat mijn wielen wel erg ver naar binnen staan?

Ik zou graag van jullie horen wat de gedachte is.

Ik weet dat bij standaard wielen de ET 39 moet zijn en bij de 19" is dit ET46.

Kan ik dan makkelijk 15mm spacers monteren? Ik blijf dan in de "veilige" marge van maximaal 10mm van fabrieksopgave?

.

Grotefoto-RCNLFBMF.jpg

Grotefoto-YD6URDG8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Album=ESJQR87W#YQYY8VZF" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten John

Terug
Naar boven