• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra j versterker vervangen maar goeie?

Hey jongens,

ik heb nu dus een andere versterker op de kop getikt maar nu heb ik daar een vraag over

de bovenste is de nieuwe en de onderste komt uit mijn auto

mijn vraag is is het de goeie want type nummer is anders en er staat spkr achter en bij de mijne alleen asm rdo

nieuwe komt ook uit een astra j

3344xwdsxblvg00ppz6c5tglcx4son0i.jpg

Niemand die mij hier mee kan helpen?

iedereen heeft een nieuwe gekregen lees ik overal maar niemand de even antwoord kan geven op mijn vraag?

Hier is hij weer. De beruchte Infinity versterker! Daar heb ik bergen voor moeten verzetten om uiteindelijk een gemodificeerde vast te kunnen krijgen. Na véél getouwtrek uiteindelijk klaar gekregen. Elke dag moeten bellen met Opel om iets los te kunnen krijgen. Was de eerste die een gemodificeerde heeft vast gekregen. Ik denk dat ze mijn naam nog goed gaan herinneren bij Opel! Probleem ziet hem in de "Noise_Gate" die software matig moet uitgeschakeld worden. Deze zorgt voor de verschrikkelijke volumeschommelingen. Bij een gemodificeerde versterker staat dit ook op de versterker geschreven. "NO SERIAL PRODUCTION AMP" en er staat ergens bij software: NG_Off

Heb helaas geen betere foto meer daar het al 6-7 jaar geleden is

2gvk5cw.jpg

Geeft een gemodificeerde versterker dan een beter geluid uit de spreakers? Ik heb sinds een week of 6 een Astra uit 2012 maar vindt het geluid zwaar onder de maat. Zeker als je uit een Passat komt is het zo dof als weet ik niet wat.

Nee, deze verhelpt enkel de volumeschommelingen. Bij een gewone versterker gaat het volume soms vanzelf naar omhoog en omlaag wat super irritant is. Bij de gemodificeerde versterker is dit weg gehaald, maar ik heb het geluid ook nooit fantastisch gevonden van het Infinity Sound System

Terug
Naar boven