Hallo, ik bezit al tijdje astra K 1.4 Dynamic uitvoering, had eens gepropeerd tijdens de auto wassen om de spiegels te klappen (handmatig) maar kreeg ik niet voor elkaar.
Vond ik vreemd maar ik lees net op dit forum bij andere post als je parkpilot bezit dat dat ze elektrisch inklapbaar zijn.
vervolgens ging ik naar de configurator op de opel site om te checken, en heb parkpilot optie aangevinkt, dan krijg je automatisch deze optie aangevinkt
Perimeter Protection Plus Pack (UFQ): Bevat: Waarschuwing dode hoek (UDQ); Achteruitrij camera (UVC); Semi-automatische parkeerhulp voor- en achteraan; Elektrisch inklapbare buitenspiegels (DWF)
Ik heb dodehoek sensoren, achteruitrij camera en automatisch parkeren
maar elektrische inklapbare buitenspiegels? geen idee hoe?
Iemand meer weet hierover?
Vond ik vreemd maar ik lees net op dit forum bij andere post als je parkpilot bezit dat dat ze elektrisch inklapbaar zijn.
vervolgens ging ik naar de configurator op de opel site om te checken, en heb parkpilot optie aangevinkt, dan krijg je automatisch deze optie aangevinkt
Perimeter Protection Plus Pack (UFQ): Bevat: Waarschuwing dode hoek (UDQ); Achteruitrij camera (UVC); Semi-automatische parkeerhulp voor- en achteraan; Elektrisch inklapbare buitenspiegels (DWF)
Ik heb dodehoek sensoren, achteruitrij camera en automatisch parkeren
maar elektrische inklapbare buitenspiegels? geen idee hoe?
Iemand meer weet hierover?