• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra start niet

hallo ik heb ff een vraagje. mijn opel astra f start nie moter slaat wel aan maar doet verder niks gister begon hij er mee tijdens het rijden begon hij inte houden schokken en als ik de rem en koppeling intrapte sloeg hij af als ik de koppeling indrukte en gas gaf niet ik krijg hem nu heel even aan als ik hem start en tegelijkertijd gas geef en dan gaat hij weer uit ik dacht dat hij geen benzine kreeg maar weet het niet ckr gr sietse

is ook logisch, maar niet elke leek denkt hieraan!

ik heb het zelf eens gehad bij een gas auto, word je niet vrolijk van... :jerry

let wel ff op dat je de bougies niet boven de bougiegaten houd dan!

als er nog wat benzine dampen in je cilinders zit kan dit een steekvlam veroorzaken! ;)

Om welk blok gaat het, ook handig om te weten ;)

Even 10 sec doorstarten en dan gelijk bougies er uit draaien

als het goed is kun je de benzine dan wel ruiken/zien op de bougies

mochten ze kurkdroog zijn zou ik het benzinefilter vervangen (word vaak vergeten bij oude auto's)

als ze nat zijn bougies aansluiten en op het blok leggen ander even laten starten

zo kun je zien of alle 4 de bougies vonken

als dat niet is dan zijn waarschijnlijk je bougies en of kabels aan vervanging toe

bobine gaat niet vaak stuk

@sietse1992 wrote:hallo ik heb ff een vraagje, mijn opel astra f start nie moter slaat wel aan maar doet verder niks.

gister begon hij er mee tijdens het rijden begon hij in te houden en te schokken.

Als ik de rem en koppeling intrapte sloeg hij af en als ik de koppeling indrukte en gas gaf niet.

Ik krijg hem nu heel even aan als ik hem start en tegelijkertijd gas geef, daarna gaat hij weer uit.

Ik dacht dat hij geen benzine kreeg maar weet het niet.

ckr gr sietse

Even je tekst beter neegezet zodat het voor iedereen leesbaar is.

Rik :D

oke ik ben er ook nog niet acher wat het is maar ik denk zelf dat hij geen brandsof krijgt omdat als ik hem start en gas geef ik hem dan wel even aan krijg

ik kom uit drachten friesland

mvg sietse

Terug
Naar boven