• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Audio in Meriva van 2006

johan1981

Post weinig
Hoi,

We hebben sinds een paar maanden een Meriva 1.4i 16V Enjoy van 2006 uitgevoerd met een CD30 autoradio.

Nu vind ik het geluid vrij matig, het klinkt niet mooi vol. Onze vorige auto (Corsa van 2002) met alleen maar boxen onderin de deur had een beter geluid. En ik heb ook een Vectra van 1993 gehad die beter/voller geluid had.

Heb alle instellingen al nagelopen, maar krijg het niet gewenst, het geluid is vrij donker. Als ik de treble omhoog gooi en de bass onderuit dan begint het ergens op te lijken, maar niet zoals ik wil. Weet iemand of dit een probleem is van de boxen of van de autoradio? Bij mijn weten zit er voorin de standaard composet en achterin in de deur alleen onderin een speaker.

Natuurlijk is geluid persoonlijk, maar ik heb toch het gevoel dat er iets niet klopt.

Terug
Naar boven