• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto houdt af en toe in ( stotteren) (hikken)

npkkenas sensor vervanfgen ,stappenmoter gerreingd Maar nog steeds blijt de auto nog wel inhouden ???? wel rijdt hij beter als toen de sensor nog niet vervangen was.

Het rare is ook dat het erger wordt als ik met de airco aan rijdt???

ook gaat de ventilator in de auto pas na een tijdje als de auto is gestart pas aan ( ook zonder airo )

Ook mijn relais in het zekeringkastje gaan soms als een gek te keer

Help gewenst aub

alvast weer bedankt.

philip

is je massa wel goed.

Zijn hier al diverse topic over geweest.

Slechte massa kan hele rare dingen doen.

is je massa wel goed.

Zijn hier al diverse topic over geweest.

Slechte massa kan hele rare dingen doen.

Hi Philip,

Heb hetzelfde probleem ook gehad met mijn vectra C V6 uit 2003, het berichte 'motormanagement-lapmje'. Had toen lekkage bij de koppakking en heb er 6 nieuwe bougies in moeten zetten en 2 nieuwe bobine's ( bosch ) ( afgelopen december ). Voorval bleef voorkomen, auto bleef foutmelding geven op de bobine's, garage heeft ze vervolgens eruit gehaald en opgestuurd naar Bosch Duitsland ter test, na 3,5 week bleken ze defect te zijn en heb toen 2 nieuwe gekregen (1,5 week terug ). Gister weer ff een foutmelding in mijn display gezien en heb toch weer zo mijn twijfels 9 onderbuik gevoel )....

Mvg,

Hi Philip,

Heb hetzelfde probleem ook gehad met mijn vectra C V6 uit 2003, het berichte 'motormanagement-lapmje'. Had toen lekkage bij de koppakking en heb er 6 nieuwe bougies in moeten zetten en 2 nieuwe bobine's ( bosch ) ( afgelopen december ). Voorval bleef voorkomen, auto bleef foutmelding geven op de bobine's, garage heeft ze vervolgens eruit gehaald en opgestuurd naar Bosch Duitsland ter test, na 3,5 week bleken ze defect te zijn en heb toen 2 nieuwe gekregen (1,5 week terug ). Gister weer ff een foutmelding in mijn display gezien en heb toch weer zo mijn twijfels 9 onderbuik gevoel )....

Mvg,

Terug
Naar boven