• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

auto radio corsa D

goedemiddag

ik heb het volgende probleem

3 weken geleden heb ik in mijn opel corsa D een flinke geluidsinstallatie in laten bouwen door een officieel inbouwstation

alles werkte na behoren alleen de volgende dag ging mijn radio niet meer aan andere radio geprobeerd het probleem bleef '

vervolgens heb ik de orginele radio gemonteerd en die werkte meteen

vervolgens de andere radio nog eens geprobeerd en die werkte wel weer

verder eigenlijk nergens last meer van gehad tot afgelopen week dat mijn radio uit springt en vervolgens direcht weer aan dit gebeurde daar na nog eens met een korte pauzen er tussen daarna weer nergens problemen van gehad

nu ben ik vandaag terug gegaan naar het l inbouwstation en die hebben alle kabels

gecontroleerd de radio blijft gewoon spelen

nu ben ik vandaag naar de opel dealer geweest en die zeggen dat de auto moet worden ingelezen en vervolgens aangeven dat er een niet orginele radio is gemonteerd ?? hier heb ik nog nooit van gehoord ?? kan iemand dit bevestigen of moet mijn auto echt aan de computer gehangen worden ?? hoop dat iemand me kan helpen vind het een vaag lastig probleem

Terug
Naar boven