WBeuzenberg
Lid
2 maand geleden heb ik nieuwe software in mijn opel astra 2006 h gtc gekregen i.v.m. slechte verbinding bluetooth.
Daarna had ik tussen de 1500 en 2000 toeren dat hij af en toe stotterde.
2 weken terug was er volgens de garage een gloeibougie kapot en een slechte verbinding met de sleutel omdat hij soms niet wilde starten, toen hebben ze er een nieuwe bougie ingezet en de software nog een keer ingelezen.
Stotteren bleef aanhouden en soms startte hij weer niet.
Afgelopen week aangegeven dat hij nog steeds stotterde en niet wilde starten.
Weer naar de garage en kreeg te horen dat ze een nieuwe update hadden en deze er in gingen zetten.
Sleutel maakt nu weer goed contact maar stotteren is erger geworden, als je rijdt en je houdt hem op 2000 toeren, wat je veel doet trouwens bij het normale rijden kwam ik achter, stottert hij er best over.
Weet iemand wat dit kan wezen, want de garage heeft geen idee.
Daarna had ik tussen de 1500 en 2000 toeren dat hij af en toe stotterde.
2 weken terug was er volgens de garage een gloeibougie kapot en een slechte verbinding met de sleutel omdat hij soms niet wilde starten, toen hebben ze er een nieuwe bougie ingezet en de software nog een keer ingelezen.
Stotteren bleef aanhouden en soms startte hij weer niet.
Afgelopen week aangegeven dat hij nog steeds stotterde en niet wilde starten.
Weer naar de garage en kreeg te horen dat ze een nieuwe update hadden en deze er in gingen zetten.
Sleutel maakt nu weer goed contact maar stotteren is erger geworden, als je rijdt en je houdt hem op 2000 toeren, wat je veel doet trouwens bij het normale rijden kwam ik achter, stottert hij er best over.
Weet iemand wat dit kan wezen, want de garage heeft geen idee.