• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Autobekleder?

paultje_007

Post weinig
Weet niet of het hier gepost kan worden maar ik ben op zoek naar een goede en relatief goedkope autobekleder regio overijssel die mijn dakhemel en vloerbedekking kan leggen en evt. achterzitjes en deurpanelen.

Weet iemand één in de buurt?

Ik heb vrijdag een C Kadett naar JT autobekleding gebracht. Zittenachter bij Potijk in Almelo. 0546-454788 zijn wel vakmensen.

origineel gepost door Van het Ende Customs

als je graag een antwoord wil:

Heyman in Zwolle.

Deze voldoet aan de helft van je zoekopdracht, mag jezelf bedenken welke helft.

:Dking::D

Wou ik net zeggen, menig stoeltje/bankje heen gebracht met brandgaten endergelijke:thumbup

Wat dacht je van Google anders.

Niet echt dankbaar zoals je reageert. Mensen dragen wel adressen voor je aan, die moeite nemen ze dan wel.

Daarbij, een goede en relatief goedkope bekleder.. tja, ergens zal denk dan wel concessies moeten doen. Overigens is natuurlijk of het een goede is niet geheel objectief.

Als voorbeeld hier bij mij in buurt zit een uitlijner (dat zeggen ze teminste) maar daar ga ik nooit meer heen, en zal ook nooit iemand aanraden daar heen te gaan, omdat ze bij mij een keer iets behoorlijk goed verziekt hebben wat me binnen 4500 km. banden heeft gekost, en vervolgens gaven ze geen thuis toen ik verhaal kwam halen. Duur zijn ze niet, maar het zijn wel prutsers in mijn ogen.

Dus dan rijd ik liever wat verder voor een uitlijner die wel weet wat die doet. Desnoods de wagen op een aanhanger als het moet.

Terug
Naar boven