• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

automatten

netebuk

Post weinig
Yep

Mijn auto matten zijn aan vervanging toe

3 jaar geleden originele van opel gekocht maar ik ben daar niet zo tevreden van.

de achterste verschuiven constant en krullen op.

Welke/waar kopen jullie uw auto matten?

ik heb de originele budgetmatten en de dure veloursmatten gehad; bij beide zat ik er na 6 maanden door (terwijl de 3 andere nog perfect waren).

Vervolgens heb ik er bij automattenonline besteld die zeer goed lijken op de velours exemplaren - perfecte pasvorm en die gaan al enige tijd mee en het voordeel is ook dat je ze niet per 4 moet kopen en er zijn 4 kwaliteiten

Heb bijna 8jaar en 115.000km gedaan met mijn nieuwe set originele velours matten van de Opel in mijn Vectra-B.

En daarna weggegeven, omdat ze nog prima waren.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

heb pas geleden bij automatten online nieuwe voor mijn omega besteld.

Passsen perfect en zoals gezegd je kan ze bestellen voor alleen voor

Terug
Naar boven