• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B-corsa X12XE houd in bij 3900 toeren

Hallo,

Ik merk onlangs dat me b-corsa(april 2000) inhoud bij 3900 toeren vooral in de 4 en de 5 voel je het! het is eerder een soort hoestje!

Ervoor en daarna is er nix aan de hand! autotje loopt zeer goed voor zijn 1.2 16v en verbruik 1 op 16.6 gecombineerd vind ik echt niet verkeerd!

Wat kan dit zijn? Auto heeft net 80.000 gelopen!

Auto heeft vandaag grote beurt gehad, bougies,olie+filter luchtfilter en nog wat kleine dingetjes! probleem is nog steeds aanwezig! auto heeft geen bougieskabels maar zon stript zoals ik in de vectra had!

Iemand suggesties???

OK, ik merk ook als ik normaal rijd en het gas ff helemaal intrapt er een zon soort dood moment is en dat die hem dan pakt, dit duurt ongeveer 1 seconde! is dit ook van de luchtmassameter?

groet richard

Terug
Naar boven