• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

B Kadett automaat 1970 Goud 73-14-PH (GEVONDEN)

ben ook wel benieuwd :???:

wat een raar verhaal zeg... ze kunnen toch niet zomaar je auto weghalen zonder waarschuwwing of 1 of andere vermelding.... en dan nog :shock:

Mja mij lijkt ook logies dat ze eigenaar inlichten ik neem an dat hij voorzien was van kentekenplaten

Dus politie weet binnen 5 min wie eigenaar is

Mja mij lijkt ook logies dat ze eigenaar inlichten ik neem an dat hij voorzien was van kentekenplaten

Dus politie weet binnen 5 min wie eigenaar is

Er loopt nu een rechtzaak tegen de gemeente en tegen van Nisperen auto recycling die de auto heeft weg gesleept voor het toebrengen van de schade aan het voertuig.

Hierbij is het dak ontzet en nog diverse andere zaken. Hier komt nog wel een staartje aan te hangen. Welkom in Nederland met zijn Rechten.

:puke

Er loopt nu een rechtzaak tegen de gemeente en tegen van Nisperen auto recycling die de auto heeft weg gesleept voor het toebrengen van de schade aan het voertuig.

Hierbij is het dak ontzet en nog diverse andere zaken. Hier komt nog wel een staartje aan te hangen. Welkom in Nederland met zijn Rechten.

:puke

Tja dan wordt vermoedelijk de dagwaarde uitgekeerd en dat was het dan.

Als je even pech hebt in dit corrupte land wordt de wegsleep-ambtenaar in het gelijk gesteld en mag je de proceskosten ook nog betalen.

Tja dan wordt vermoedelijk de dagwaarde uitgekeerd en dat was het dan.

Als je even pech hebt in dit corrupte land wordt de wegsleep-ambtenaar in het gelijk gesteld en mag je de proceskosten ook nog betalen.

Terug
Naar boven