• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

b kadett new pics 29-7-10 ophaning

amizingmike

Post weinig
hallo

ik heb sinds afgelopen zaterdag een b kadett

nou moet er nog wel het 1 en ander aan gebeuren

er ligt een 2.0 16v in de kadett die word verder aan gesloten door de oude eigenaar

moet zelf de hoofdremcilinder monteren en remleidingen plaatsen en nog een paar kleine dingen daar zit ik niet zo over in

maar er moet iets aan gebeuren waar ik helemaal geen ervaring mee heb

er moet namelijk een nieuw dak op ik kan wel een beetje lassen aan een auto maar een nieuw dak er op laat ik liever over aan iemand met ervaring

dus mijn vraag is wie kan mij daar mee helpen ik heb zelf geen las apparaat meer maar heb wel de ruimte om het te doen heb geen 380 volt het lefst heb ik dat het hier gebeurt omdat ik dan zelf de voorbereiding kan doen en m gelijk spuitklaar kan maken

er is geen haast bij

met vriendelijke groet mike van leeuwen

gefeliciteerd ik heb de kadett ook gezien op mp.

was weinig wat hij vroeg!

ik kom uit gorinchem, niet echt naast de deur.

veel suc6 ermee!!

kan een heel mooi ding worden!

Was inderdaad niet veel wat ik er voor vroeg ! Maar liever dat hij opgebouwd wordt dan gesloopt voor onderdelen ;)

ja zeker was het niet veel en hij was ook nog zo aardig om het blok aan te sluiten voor me

en ook nog bij me thuis te brengen

het is fijn om met henri zaken te doen

en ga er zeker iets moois van maken

mvg mike :angel

Alvast begonnen mike, uitlaat hangt nu weer goed voor drempels ;).

Als alles klaar is kom ik hem zsm bij je brengen ! Kan je er mee aan de slag (blij dat hij iemand krijgt die hem weer op de weg wilt houden :wors)

Bedrading inmiddels aangesloten, denk dat ik nog even een plaatje in de dorpel las voor je en dan kom ik hem bij je brengen !

welke diameter remleiding moet er onder wil het zelf gaan proberen denk dak ff zon fels setje ga bestellen en de remleiding zelf en hopen dat t gaat lukken anders moet ik alsnog een aanhanger regelen om heb na een garage te brengen :P

Gewoon remleiding halen bij de brezan oid is vaak gewoon een universele maat !

Je herkent hem nu al niet meer terug ;) even goed schoonmaken en wat kleine deukjes eruit gehaald.

kijk aan goed bezig hij is bijna klaar als ie hier aan kom mail me ff je 06 kunnen we ff kortsluiten voor wanneer je m kan brengen

nog een paar dagen en dan staat ie eindelijk bij me voor de deur kan niet wachten om hem hier te hebben kan ik eindelijk gaan hobby"n ff uitvogelen hoe ik hier goed en makkelijk fotos op kan zetten en dan ga ik jullie op de hoogte houden

ik zou wel graag eens wat foto's willen zien.

het is namelijk mijn oude b kadett.

SUC50046-1.jpg

dit was de laaste keer dat ik hem zag.

SUC50051.jpg

zo als het goed is vandaag papieren binnen gelijk overschrijven dan kan ik van de week nog beginnen aan de auto

ga nu eerst ma is werken t zijn geen tijden 5 uur ma ja chauffeur he :hmmz

zo mensen de kadett staat voor de deur

er zit nog een hoop werk aan ma dat gaat goed komen

hier alvast wat fotos

00000001.JPG

00000002.JPG

00000004.JPG

00000006.JPG

00000003.JPG

meer fotos volgen ga eerst is ff kijken waar ik moet gaan beginnen

gr mike

Terug