• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Back to opel.

KK96

Lid
Ook is zal me voorstellen op het forum.

Woonachtig in 't midden van 't land al diverse opels gehad.

Begonnen met een ascona 1.6S 1987, opgevolgd door een kadet GSI 2.0 8V 1992, een Vectra 2.0 CDX automaat 1996, een astra coupe 2.0 turbo 2000, een corsa 1.7 dti sport 2002 (steinmetz), om nu vervolgens na een aantal andere merken weer terug te komen bij Opel. De volgende zal namelijk een Insignia 2.0 cdti 130 pk s/s buisiness edtion worden. Ben benieuwd. Vind het een mooie auto om te zien. Krijg hem in de kleur Mahagony met dune beige interieur. Rijd gemiddeld zo'n 100.000 km per jaar.

Welkom, wejo 1ton per jaar in je opel zitten? wie wil dat nou niet.

Veel rij plezier en foto's van zo'n pracht auto is altijd welkom. ( als je er nog wel tijd voor krijgt).

Nog een paar weken wachten en dan kan ik ook een paar fotos plaatsen.

Tussen de opels in een tweetal skoda's gereden. Ook erg fijne auto's moet ik zeggen. Maar nu weer terug naar Opel.

Terug
Naar boven