• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bandenkeus voor originele 14inch GSi velgen.

BlitzKicker

Post weinig
Na een regenrit gleed mijn Manta alle kanten op. De Manta zoals ik hem kocht was voorzien van "nieuwe banden"

Het zijn Firestone Fuelsavers en inderdaad waren ze ongebruikt. Ze zijn alleen 11 jaar oud aan de DOT code te zien en op het loopvlak zie ik scheurtjes door uitdroging. Nog meer dan genoeg profiel, maar keiharde fuelsaver banden die uitgedroogd zijn zorgde eergisteren bij mij voor onderstuur bij lage snelheden en zelfs overstuur bij nog lagere snelheden, zonder lomp te doen.

Leuk voor als je lekker wilt driften, maar ik wil ook in de regen enigszins door kunnen rijden en niet de hele tijd het gevoel hebben dat ik op eieren rij! Dus logischerwijs wil ik nieuwe banden.

Wat zijn een beetje moderne banden met goede eigenschappen anno 2011?

Uniroyal Rainexpert zijn aardige bandjes... Zitten bij de BMW van ons pap eronder en gaan er, als ik aan nieuwe banden toe ben, ook bij mij onder. Zijn qua prijs/kwaliteit erg goed. Zeker, zoals de naam al doet vermoeden, zijn ze goed in de regen.

Uniroyal Rainexpert zijn aardige bandjes... Zitten bij de BMW van ons pap eronder en gaan er, als ik aan nieuwe banden toe ben, ook bij mij onder. Zijn qua prijs/kwaliteit erg goed. Zeker, zoals de naam al doet vermoeden, zijn ze goed in de regen.

@LukeBanning wrote:Uniroyal Rainexpert zijn aardige bandjes... Zitten bij de BMW van ons pap eronder en gaan er, als ik aan nieuwe banden toe ben, ook bij mij onder. Zijn qua prijs/kwaliteit erg goed. Zeker, zoals de naam al doet vermoeden, zijn ze goed in de regen.

ja die had ik ook op de Manta top banden :wors

@LukeBanning wrote:Uniroyal Rainexpert zijn aardige bandjes... Zitten bij de BMW van ons pap eronder en gaan er, als ik aan nieuwe banden toe ben, ook bij mij onder. Zijn qua prijs/kwaliteit erg goed. Zeker, zoals de naam al doet vermoeden, zijn ze goed in de regen.

ja die had ik ook op de Manta top banden :wors

Terug
Naar boven