• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bandensoort

ik ben toe aan een paar andere banden voor de corsa c GSI.

een HR is volgens mij toegestaan voor mijn auto omdat hij volgens de gegevens van kentekencheck aangeeft dat hij 201 km/uur rijdt.

maar bij euromaster word een VR band berekend, en die zijn een tikkeltje duurder.

en welke zomerbanden raden jullie mij aan?

de ene dealer raad hankook aan terwijl de ander weer goodyear of dunlop adviseert..

michelin is wel de beste, maar ook weer meteen een best dure band.

en een vraagje over mijn radio, dit daar een aux aansluiting op? zodat ik mijn mp3speler erop aan kan sluiten? bij de dealer hadden ze het over een speciale kabel, maar die kost 150 euro, voor een paar euro's meer heb ik dan ook een nieuwe radio..

Terug
Naar boven