• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bedrading vraag bobine

mantadevil

Woont hier bijna
heb vandaag mijn gas aangesloten ,maar nu stond er op me schema bruine draad op -1 op bobine

nu dacht ik - is massa dus heb deze op de zwarte draad gezet van de bobine,maar afsluiters gingen niet open

effe met eddie gebeld en deze zei dat bij hem ze op de groene draad zat

dus effe omgewisselt en inderdaad bij 2000 toeren sloegen de afsluiters open en had ik gas

maar is de groene draad een min 1 of hoe moet ik dit zien

Ja dat is de -

Meestal zit de draad ook wel om je bobinekabel heen gewikkeld. Dit is ervoor om te zorgen dat je afsluiters dichtvallen bij het afslaan van de motor.

Ja dat is de -

Meestal zit de draad ook wel om je bobinekabel heen gewikkeld. Dit is ervoor om te zorgen dat je afsluiters dichtvallen bij het afslaan van de motor.

mmm oke was handige als ze dat beter aangeven voor leken zoals mij:D

maar tis goed gekomen .

van de week even alles netjes afwerken en dan zit alles netjes aangesloten :thumbup

mmm oke was handige als ze dat beter aangeven voor leken zoals mij:D

maar tis goed gekomen .

van de week even alles netjes afwerken en dan zit alles netjes aangesloten :thumbup

Werk eens een beetje door ik heb wel zin om een stukje te rijden in een manta is veel te lang geleden.:jerry:jerry:jerry

Werk eens een beetje door ik heb wel zin om een stukje te rijden in een manta is veel te lang geleden.:jerry:jerry:jerry

ja kun je eens in een auto rijden die 120 haalt :jerry

maar hoop hem aankomende week af te hebben

even kijken of de thuis situatie het toelaat om van de week even verder te gaan met de manta

ja kun je eens in een auto rijden die 120 haalt :jerry

even kijken of de thuis situatie het toelaat om van de week even verder te gaan met de manta

ach en als je der niet uit komt kun je altyd de telefonische helpdesk bellen: :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

ach en als je der niet uit komt kun je altyd de telefonische helpdesk bellen: :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

[rquote=1856085&tid=141644&author=mantadevil]ja kun je eens in een auto rijden die 120 haalt :jerry

even kijken of de thuis situatie het toelaat om van de week even verder te gaan met de manta [/rquote]

:P

[rquote=1856085&tid=141644&author=mantadevil]ja kun je eens in een auto rijden die 120 haalt :jerry

even kijken of de thuis situatie het toelaat om van de week even verder te gaan met de manta [/rquote]

:P

Terug
Naar boven