Na een beetje zoeken heb ik een leuke astra in duitsland gevonden. Ik ga zelf in de auto rijden, maar de auto is ook bedoelt als test hoe het invoeren van auto's gaat voor later als ik dit evt. misschien er wel naast mn werk bij wil doen.
Dus als alles geregeld is gaat de auto wel weer in de verkoop.
Volgende week naar de rdw om de bpm af te tikken:swear
Het is een astra cabriolet uit 2003 met 112.000 op de teller.
Ik ben 3de eigenaar en de auto is compleet dealer onderhouden met alle papieren en boekjes erbij.
Ik blijf deze kleur erg mooi vinden, helemaal in combinatie met de donkerblauwe stoffen dak. Verder heeft de auto airco, lederen interieur en pdc achter naast de standaard opties. Alleen nog ff de radio uit safe krijgen. Als ik deze volgens het boekje wil unlocken blijft de radio op 7 safe staan maar niet naar 7 ---- dus misschien moet ik nog wachten voordat ik de volgende poging kan doen.
Hopelijk wordt het nog een mooie nazomer zoals vandaag en kan ik nog ff genieten....
Dus als alles geregeld is gaat de auto wel weer in de verkoop.
Volgende week naar de rdw om de bpm af te tikken:swear
Het is een astra cabriolet uit 2003 met 112.000 op de teller.
Ik ben 3de eigenaar en de auto is compleet dealer onderhouden met alle papieren en boekjes erbij.
Ik blijf deze kleur erg mooi vinden, helemaal in combinatie met de donkerblauwe stoffen dak. Verder heeft de auto airco, lederen interieur en pdc achter naast de standaard opties. Alleen nog ff de radio uit safe krijgen. Als ik deze volgens het boekje wil unlocken blijft de radio op 7 safe staan maar niet naar 7 ---- dus misschien moet ik nog wachten voordat ik de volgende poging kan doen.
Hopelijk wordt het nog een mooie nazomer zoals vandaag en kan ik nog ff genieten....