• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

belgium corsa b morgen interieur weg doen

nicocorsa

Post weleens wat
bij deze wil ik aankondigen dat mijn werken reeds een kleine week van start zijn gegaan . na eerst wat grondige problemen met de motor en andere toestanden komt alles weer opgang.

sommige zullen hem mss nog wel herkennen als de corsa 360 alias modena corsa

zo was hij dus vorig meeting seizoen 2006

DSC04076.jpg

dscn35325iq.jpg

de stijl beviel me niet meer wilde hem meer duitser en om zijn limburgs plat op zijn buik. daar staan wij voor bekend

dus heb ik hier op het forum wat spullen bij elkaar gezameld . en ook nieuwe moete bij bestellen .

nu weet ik niet als ik namen mag noemen

cleant gsi bumper van voor

cleant rieger achter bumper

rieger sideskirts

lsp preformance verbreding voor en achter

motorkap met evil eyes

koffer deksel cleaner

toekomst:

waar ik nogover het denken ben is mijn steffan rs velgjes achter in et0 bestellen

of gelijk vier nieuwe rs steffan's in chroom halen

interieur laten bekleden bij professionels moet meeting waardig zijn.

mijn koffer inbouw detail's aanpassen en terug afstellen op SQ

heel mss een x16xe in bouwen of anders gewoon een c16se getuned insteken . valt af te wachten wat alles samen gaat geven .

waar ze nu mee bezig zijn is dit achterbumper aanpassen en verbreding een plaatsen geven om een idee te krijgen . hetis nog steeds geen vastplaats .

want we zijn nog niet zot genoeg .

3.jpg

3%20(1).jpg

1%20(1).jpg

4.jpg

4%20(3).jpg

4%20(2).jpg

dit is nog maar proberen en passen hoe alles ongeveer past en inverband dat kleine spleetje tussen en bumper wordt nog aangepast. hetis maar de bedoeling om wat opschudding te brengen hahahahah.

sommige foto's werken niet dus als iemand me kan helpen . der zullen snel foto's volgen .

als er iemand mss velgen heeft of wil wisselen wel te verstaan 14" 8voor en 9 achter met minimaal et20 .

mss wel wat kieskeurig . :cool:

knutselen is ene hobby en gek zijn ben je geboren . mijn ouders noemen me de corsa zot .

heb voort moment een corsa b gsi staan om op te maken als rally auto

heb een corsa a staan om te verbouwen naar gsi voor mss mijn broer .

met als optie ons ma hare corsa c sport als daily wagen te gebruiken . zult zo geboren zijn zeker hahahah. nog nog een corsa d en wel zijn volledig bij met de verzameling.

doe jij alleen algemene meetings mss??

want ik ken deze corsa niet...

of was ik dan zo bezopen op de opeltreffens vorig jaar???:hmmz

voort moment nog geen opel meeting gedaan . maar zal er binnenkort toch van komen hoor . heb foto's van me terug gekuiste wielen straks zet ik ze online.

iemand een idee als er nog ergens een opel meeting aan komt

Origineel gepost door nicocorsa

voort moment nog geen opel meeting gedaan . maar zal er binnenkort toch van komen hoor . heb foto's van me terug gekuiste wielen straks zet ik ze online.

iemand een idee als er nog ergens een opel meeting aan komt

Sevenum de Opelmeeting

Maar je hebt nog wel even voor de boeg;)

ja dat weet ik maar bedoelde eerde een opel meeting met wat forum leden . wil eens mense van hier leren kennen .

bij deze zijn er nog wat werken gedaan maar hier volgen begin volgende week foto's van maandag of dinsdag mss.

vandaag mijn velgjes van de zolder gehaalt en eens wat kuis werk aan gedaan tussen de rest door . deze zoude dus moete dienen onder het nieuwe project

laura004.jpg

laura005.jpg

laura006.jpg

de velgen maten zijn vooraan 14" 8j et20 195/45/14

achteraan 14" 9j et20 225/40/14

als er iemand velgen heeft in diematen of zelfs 10j laat me maar iets weten .

Terug
Naar boven