• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Betekenis kachelbediening

[rquote=1875192&tid=143227&author=jethro][rquote=1875182&tid=143227&author=wfvdijk]Ja ik weet ook wel dat pijltje omhoog = lucht naar boven en pijltje omlaag ...

Maar wat betekent het sneeuwvlokje? recirculatie? of snel ontdooien?

wat betekent het groene vlakje en het blauwe vlakje?

waarom staat er een 0 stand op als je de blower uit kunt zetten?

Er zit geen airco in (is mij verteld)

(ik hoop niet dat de vraag nu voor sommigen te moeilijk is geworden :D )

[/rquote]

Had ik dan toch gelijk toen ik vermelde over airco symbolen.:wors

Je ziet het wel vaker, vast een grapje van Heinz.

:D

Bye the way............................

Als ge de schuif beweegt voelt ge de luchtstroom boven/onder dan niet??

[/rquote]

Ik heb de schuif nog niet goed uitgeprobeerd, de linkerschuif (warm-koud) zit vastgeroest en kan alleen van koud naar minder koud :swear Klusje is door het afgelopen weer wat op mijn prioriteitenlijstje gestegen :vertag

[rquote=1876102&tid=143227&author=ben-limo-16v]Ik heb een 86er GSI met een console van een airco.[/rquote]

Ah, dus toch een aircoconsole, zelfde "probleem" hiero :P

Zat al te koekeloeren, maar goed, krijg er lekker warme lucht uit en de boel ontwasemt ook prima.

Het duidt dus op de laatste Manta's als deze consoles er in verwerkt zijn? Ik heb zelf een 87-er trouwens.

[rquote=1876102&tid=143227&author=ben-limo-16v]Ik heb een 86er GSI met een console van een airco.[/rquote]

Ah, dus toch een aircoconsole, zelfde "probleem" hiero :P

Zat al te koekeloeren, maar goed, krijg er lekker warme lucht uit en de boel ontwasemt ook prima.

Het duidt dus op de laatste Manta's als deze consoles er in verwerkt zijn? Ik heb zelf een 87-er trouwens.

Terug
Naar boven