• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Betrouwbaar keurstation omg.Rotterdam

Ik kom al jaren bij garage Ketting in Hoogvliet !

Ben zeer tevreden over ze ! En dat ben ik niet snel over een garage !

Kom zelf uit Spijkenisse dus moet altijd een lift terug regelen , maar dat heb ik er graag voor over !

Echt een topgarage !! 200% eerlijk !!

Groeten Ronald

crooswijkseweg rotterdam klein 3 mans garage bedrijf ,kom er al jaren

keuren goed maar zijn geen zeikers en vriendelijke lui.:thumbup

en belangrijk nog betaalbaar.

vgr tonsr.

ik kom al jaren bij hms(automat vroeger)in ijsselmonde.is voor mij de beste apk meester van ijsselmonde.omdat het de ex van m moeder is en ik veel van hem geleerd heb in opelvak.hij rijd zelf in een commodore uit 77 een licht blauwe dus voor mij mn vaste apk station

kwik fit in ijselmonden, kwik fit is niet altijd in goede namen maar heb met deze locatie nooti problemen gehad ze hebben me altijd goed geholpen.

origineel gepost door ICE-iceberg

origineel gepost door calibra-91

ik kom al jaren bij hms(automat vroeger)in ijsselmonde.is voor mij de beste apk meester van ijsselmonde.omdat het de ex van m moeder is en ik veel van hem geleerd heb in opelvak.hij rijd zelf in een commodore uit 77 een licht blauwe dus voor mij mn vaste apk station

Bij ome Fred :P :jerry:jerry:jerry:thumbup:thumbup jep bij de ome fred.wat mij betrefd de beste monteur van ijsselmonde.ken jij hem ook dan??:vertag:vertag

origineel gepost door ICE-iceberg

Haha ja ik ken hem ook :angel

Hij koopt zijn Opel onderdelen altijd bij ons king: ow oke hij is de beste monteur en de vrij handigste monteur van ijsselmonde vindt ik.grtz leon

Terug
Naar boven