• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bij aandoen dimlicht gaat verlichting klok/temp uit corsa B

Ik heb een eigenaardig probleempje. Als ik de gewone verlichting van mijn Corsa B uit 1999 aan doe gaat de verlichting van het klokje en de temperatuurmeter in de middenconsole uit. Als het dimlicht uit is kan je de kok en temperatuur wel gewoon lezen.

Draaien aan het wielletje bij de lichtschakelaar helpt niet. Deze werkt wel want de verlichting in de tellerklok reageert hier wel op.

Weet iemand een mogelijke oplossing?

Groeten,

Daniel

Dit is het probleem van de tid zelf

er zit los contact op een van de pinnetjes of solderen wat te doen is of even een andere klokje vinden voor midden console

Dit is een heel erg veel voorkomend probleem :vertag

Terug
Naar boven