• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Binnenverlichting demonteren (corsa B GSI 1997) opgelost!!

R.Frankhuisen

Post weleens wat
hoe krijg ik in godsnaam het glaasje van men binnenverlichting eraf?? :puke

* ik heb al geprobeerd met een dunne platte schroevendraaier er tussen te komen: lukte niet!

* ik heb al geprobeerd het glaasje heen en weer te bewegen ( van links naar rechts, en van rechts naar links) er zit wel iets beweging in maar niet echt veel!

* en heb ook al geprobeerd om vanaf bovenaf: dus met men arm boven op men hemel de hele unit naar beneden drukken en ook dat lukte niet.. :swear

kan iemand mij de gouden tip geven :D

= al gelukt net even wezen klootzakken.. vorige eigenaar heeft het glaasje ( plasticje ) gesloopt en er kneedkut achter gedaan hahaha

hahahaha jaa idd.. ik heb zitten klootzakken de vorige keer.. maar goed even een wat grotere platte schroevendraaier en idd wat geweld :D

i now maar wrrm blauw ik heb ooit is rode erin gehad maar heb hem er weer snel eruit gehaald zag geen moer in de avond (die rode had ik liggen dus dacht doe hem is in me auto)

omdat ik weer blauwe tellerplaat verlichting ga inbouwen enz.. en vind blauw wel mooi, kijk als ik niks zie dan is het er snel weer uit.. :D je hebt u2u trouwens ;)

ik had het in men andere corsa ook :D

heb vanavond al vast de tellerbak en alle andere lampjes van interieur + kofferbak en dashboardkastje gedaan.. :D

met mijn kachelpaneel wacht ik even tot ik er klaar voor ben... dat vind ik echt een k*t klus :puke

origineel gepost door R.Frankhuisen

heb vanavond al vast de tellerbak en alle andere lampjes van interieur + kofferbak en dashboardkastje gedaan.. :D

met mijn kachelpaneel wacht ik even tot ik er klaar voor ben... dat vind ik echt een k*t klus :puke

je hebt zin :jerry:P

ga met je meissie voor de buis hange dekentje derbij :thumbup

origineel gepost door R.Frankhuisen

je hebt zin :jerry:P

ga met je meissie voor de buis hange dekentje derbij :thumbup

Terug
Naar boven