• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

boete, maar geen kopie. hij is binnen.

@RISL wrote:Heb je melding gezien, maar topics verwijderen doen we niet om gaten in het forum te voorkomen.

Als er niet meer gereageerd wordt, zakt het topic vanzelf weg.

ja, maar zo krijg je (na mijn idee) wel steeds meer van die kleine topics waar niks mee gebeurd.

als je dit soort topics zou verwijderen hou je het wel opgeruimd ;)

maar dat is aan jullie haha.

theunm..

zolang het topic open is zou ik het hier posten als ik wat ontvangen heb, gaat 6 weken of zo overheen toch?

@soepkiepe wrote:@RISL wrote:Heb je melding gezien, maar topics verwijderen doen we niet om gaten in het forum te voorkomen.

Als er niet meer gereageerd wordt, zakt het topic vanzelf weg.

ja, maar zo krijg je (na mijn idee) wel steeds meer van die kleine topics waar niks mee gebeurd.

als je dit soort topics zou verwijderen hou je het wel opgeruimd ;)

maar dat is aan jullie haha.

Zo blijft de info wel beschikbaar op het forum. En dat is de reden dat we niets verwijderen en dat er geen posts gewist mogen worden.

@theunm wrote:leuk dat jij inmiddels genoeg weet.

maar wij willen nog wel weten of jij nog fanmail hebt gekregen uit het hoge noorden

LEEUWARDEN komt de post weg.

Ik had al eens een foto gepost van het CJIB, zal hem nog eens opzoeken :)

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@theunm wrote:leuk dat jij inmiddels genoeg weet.

maar wij willen nog wel weten of jij nog fanmail hebt gekregen uit het hoge noorden

LEEUWARDEN komt de post weg.

Ik had al eens een foto gepost van het CJIB, zal hem nog eens opzoeken :)

Rik ;)

Dat is bij je om de hoek...

Toch iets waar die Friezen goed in zijn, Staatskas spekken :jerry :jerry :jerry :jerry

had er vanmiddag ook 1

voor het bellen :( 220 euro,normaal bel ik nooit in de auto maar verwachte een telefoontje van mijn vriendin ivm de uitslag van de dieren arts over onze hond dus heb hem opgenomen .

helaas moeten we morgen onze hond in laten slapen en kreeg ook de bon van 220 ,maar net als Soepkiepe geen afdruk maar schreef hij het in een boekje om het vervolgens op het bureau over te schrijven

@mantadevil wrote:had er vanmiddag ook 1

voor het bellen :( 220 euro,normaal bel ik nooit in de auto maar verwachte een telefoontje van mijn vriendin ivm de uitslag van de dieren arts over onze hond dus heb hem opgenomen .

helaas moeten we morgen onze hond in laten slapen en kreeg ook de bon van 220 ,maar net als Soepkiepe geen afdruk maar schreef hij het in een boekje om het vervolgens op het bureau over te schrijven

Sterkte.

Rik

Het is tegenwoordig niet meer verplicht dat ze je een bewijst moeten geven van de boete

Normaal heb je hem binnen 8 week binnen maar kan soms ook wel half jaar of jaar duren

Ik ben 3 maand geleden ook aan de kant gezet door getrokken streepje en dat was 's nachts en heeft toen me naam in ze kladblokje genoteerd en heb de boete nog niet binne maar die komt nog wel..

Jonge die ik ken is agent die heeft mij dat verteld dat dat soms wat langer duurt

die strepenjagers schrijven het op een kladblokje..

(buiten de normale diensturen)

en zetten het op papier tijdens diensturen..

rechtmatig.. volgens mij niet.. maarja.. NEDERLAND

Terug
Naar boven