• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Boordcomputer Vectra B 1999

Even een vraagje van deze newbie ,

Heb sinds kort een Opel vectra B Sport 1.6 16V,

Ik zou graag een boordcomputer willen toevoegen want deze zit er helaas niet in.

Kan ik als ik de onderdelen heb de boordcomputer zo aansluiten of is de kabelboom daar niet voor geschikt?

Grtz,

Michel.

waarschijnlijk niet voorbereid

maar wat er niet ligt, kun je altijd leggen :angel

ennuuh michel . . . ;) . . . stel je ff voor :vertag

en :kewlpics worden hier errug op prijs gesteld :D

Even Voorstellen:

Mijn naam is Michel (alias Draak, draakje vraag maar niet waarom) kom uit ede en ben een echte newbie, ha ha.

Vandaar dat ik ook vergeten was mezelf even voor te stellen, erg onbeleefd, excuses.

Ons Schatje is sinds kort:

Opel vectra B Sport 1.6 16v.

Alles erop en er aan (m.u.v. boordcomputer) Airco, Sport interieur, sport onderstel, in geheel orginele staat.

Ik wil er nog van alles aan gaan doen maar dat heeft geen haast, wel voornamelijk interieur want voor de rest ben ik zeer tevreden met de Skirts, de orginele voorbumper met breedte stralers en een mooie spoiler op de achterklep.

Ben al wel op zoek naar andere velgen, moet 18 inch gaan worden en heb nog 2 sets liggen die ik in wil gaan ruilen.

Al met al een heel project maar dat zal jullie ongetwijfeld bekend voorkomen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan plaatsen zodat jullie kunnen zien waar ik over praat.

grtz,

Michel.

BC is in de meeste late B1's en de B2's niet voorbereid.

evenals leeslampjes zonneklep lampjes achterleeslampjes en electrische ramen achter, niet voorbereid zijn.

eigenlijk zijn alleen de meeste Vroege B1's op veel dingen voorbereid.

Willem

Terug
Naar boven