• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Booskijkers Astra G coupe.

Hey Opel liefhebbers.

Graag zou ik booskijkers op mijn Astra G Coupé zetten maar nu hoor ik verschillende dingen qua styling. Door gelaste booskijkers zouden strakker zitten ? Ik heb totaal geen ervaring met booskijkers dus ben hier helemaal nieuw mee.

Iemand tips, advies of wat voor booskijkers ik het best kan gebruiken ?

Alvast bedankt !!!

wil je je motorkap en zijschermen opnieuw spuiten? dan zou ik meteen voor doorgelaste gaan.

wil je het niet al te duur maken, dan zou ik een setje opplak booskijkers kopen en die laten spuiten..

@DarkNL08 wrote:Zijschermen hoeft niet persee toch? Of bedoel je dan ivm. kleurverschil?

Verder idd wat dion zegt!

buysell/single_ad.php?ad_id=1900

kijk maar, het lange deel komt aan de motorkap, het korte deel aan de zijschermen.. dus ook die moet je dan spuiten.

maar mooier is het zeker in mijn ogen.

Oke oplassen word dus wel aangeraden. Hoe worden deze bevestigd dan ? En om zoveel te spuiten word dus een aardig bedrag om alleen booskijkers erop te krijgen haha.

Ach tuurlijk, zat nog ff aan mn Corsa B te denken geloof ik... anyway, dan gaan de booskijkerts wel wat duurder worden ja ;)

@DarkNL08 wrote:Ach tuurlijk, zat nog ff aan mn Corsa B te denken geloof ik... anyway, dan gaan de booskijkerts wel wat duurder worden ja ;)

En wat denk je dat het bedrag zo kan worden dan ?

Zal wel 350 euro of duurder worden denk ik zo. Ik ga het zelf ook laten doen, maar ik laat gelijk het hele front aanpakken ivm zware steenslag, dus schermen, motorkap en voorbumper. Als jij ook steenslag hebt waar je je aan irriteert zou ik dit ook gelijk mee laten pakken, scheelt weer in kosten dan wanneer je het los gaat laten doen!

@Jerrob wrote:Oke oplassen word dus wel aangeraden. Hoe worden deze bevestigd dan ? En om zoveel te spuiten word dus een aardig bedrag om alleen booskijkers erop te krijgen haha.

???? je zegt zelf "oplassen" en dan vraag je hoe deze worden bevestigd :D

eraan lassen natuurlijk :jerry

@opel-motorsport wrote:@Jerrob wrote:Oke oplassen word dus wel aangeraden. Hoe worden deze bevestigd dan ? En om zoveel te spuiten word dus een aardig bedrag om alleen booskijkers erop te krijgen haha.

:wors

@opel-motorsport wrote:@Jerrob wrote:Oke oplassen word dus wel aangeraden. Hoe worden deze bevestigd dan ? En om zoveel te spuiten word dus een aardig bedrag om alleen booskijkers erop te krijgen haha.

Jaa dat snap ik ook nog wel maar waaraan word dit precies gelast aan welke punten ? :wtf

315527.bmp

dit is doorgelast

_2369_1.jpg

opplakkertjes

@TerryB wrote:Door gelaste booskiekers :wub.

ik zit ook nog steeds te twijfelen om doorgelaste te nemen.. me motorkap moet tenslotten toch overnieuw gespoten worden als ik die GSI happers erin wil.

@dion87 wrote:@TerryB wrote:Door gelaste booskiekers :wub.

ik zit ook nog steeds te twijfelen om doorgelaste te nemen.. me motorkap moet tenslotten toch overnieuw gespoten worden als ik die GSI happers erin wil.

Zit met het zelfde idee, mijn motorkap en voorbumper zitten vol met steenslag en moeten dus aangepakt worden, dan de zijschermen er ook maar bij, hebben we alles in 1x!

@TerryB wrote:@dion87 wrote:@TerryB wrote:Door gelaste booskiekers :wub.

Zit met het zelfde idee, mijn motorkap en voorbumper zitten vol met steenslag en moeten dus aangepakt worden, dan de zijschermen er ook maar bij, hebben we alles in 1x!

ja alleen zo jammer dat sommige zo overdreven duur zijn..

Ik zou niet weten wat het hele grapje zou gaan kosten! Eurootje of 1000 voor mijn plan? En een eurootje of 700 zonder de voorbumper?

Terug
Naar boven