• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

bougies vervangen

bij mij worden ze meestal bij iedere grote beurt vervangen en dat is ongeveer tussen de 20.000 en 30.000 km.

en welkom op dit forum.

ojah voor de mensen die straks weer gaan zeuren dat die zich nog niet heeft voorgesteld reageer beter niet en ga lekker ergens anders klagen.

bij mij worden ze meestal bij iedere grote beurt vervangen en dat is ongeveer tussen de 20.000 en 30.000 km.

en welkom op dit forum.

ojah voor de mensen die straks weer gaan zeuren dat die zich nog niet heeft voorgesteld reageer beter niet en ga lekker ergens anders klagen.

bedankt voor de info mensen ga ik toch ff de garage bellen straks want mijn astra g heb deze week een grote beurt gehad maar de bougies stonden niet op de factuur

bedankt voor de info mensen ga ik toch ff de garage bellen straks want mijn astra g heb deze week een grote beurt gehad maar de bougies stonden niet op de factuur

oke, nouja ik zou het inderdaad even na gaan vragen daar ja want daar betaal je toch wel voor met een grote beurt.

ik betaal ook iets van 400 a 500 euro en dan verwacht ik wel dat er wat wordt vervangen zoals de bougies baterijen van de ab enzovoort

oke, nouja ik zou het inderdaad even na gaan vragen daar ja want daar betaal je toch wel voor met een grote beurt.

ik betaal ook iets van 400 a 500 euro en dan verwacht ik wel dat er wat wordt vervangen zoals de bougies baterijen van de ab enzovoort

ik ben bij a.t.u breda geweest prijs viel in eerste instantie mee 250 euro inclusief apk tot dat mijn kop lampen diende vervangen te worden ivm het licht beeld

ik ben bij a.t.u breda geweest prijs viel in eerste instantie mee 250 euro inclusief apk tot dat mijn kop lampen diende vervangen te worden ivm het licht beeld

Terug
Naar boven