Hallo Forumleden,
Normaal post ik in het "wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra" topic maar omdat ik nu zoveel foto's heb (en komen) van mn nieuwe subwoofer project wil ik dat topic er niet mee vervuilen, lang niet iedereen interesseert audio ook.
Wat ik al gedaan heb aan audio is het volgende:
Hertz ESK165 compo in de voorportieren,
Hertz DSK165 compo in de achter portieren,
Hertz ES200 sub onder bestuurders stoel,
Hertz EP4 versterker en
JBL monoblok beide weggewerkt in kofferbak,
Alle portieren voorzien van Silent coat (3 verschillende lagen)
Optisch is er niks van te zien en de JBL word ooit nog eens vervangen door een Hertz monoblok.
Het word niet zomaar een kistje van zes MDF plankjes en een pvc buis poort maar is geïnspireerd op een ontwerp van Jamie schuh (Spokane audio experts).
Ik heb globaal een ontwerp in WinISD en Sketchup gemaakt, basis is een Hertz ES250D (DVC) in een netto 28 liter kist getuned op 35Hz.
:kewlpics
De Sub, hier moet ik Navishop even noemen aangezien ze mij ontzettend hebben gematst zowel met de sub als de Audison 10AWG kabel!
Top service! bedankt Navishop :thumb
Het globale ontwerp,
totaal zal er anderhalve plaat (122x244) aan MDF worden gebruikt,
De mal:
vreeswerk:
Verder zal ik nog plexiglas en spiegels gaan gebruiken, daarover later meer.
update: 28-7
Normaal post ik in het "wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra" topic maar omdat ik nu zoveel foto's heb (en komen) van mn nieuwe subwoofer project wil ik dat topic er niet mee vervuilen, lang niet iedereen interesseert audio ook.
Wat ik al gedaan heb aan audio is het volgende:
Hertz ESK165 compo in de voorportieren,
Hertz DSK165 compo in de achter portieren,
Hertz ES200 sub onder bestuurders stoel,
Hertz EP4 versterker en
JBL monoblok beide weggewerkt in kofferbak,
Alle portieren voorzien van Silent coat (3 verschillende lagen)
Optisch is er niks van te zien en de JBL word ooit nog eens vervangen door een Hertz monoblok.
Het word niet zomaar een kistje van zes MDF plankjes en een pvc buis poort maar is geïnspireerd op een ontwerp van Jamie schuh (Spokane audio experts).
Ik heb globaal een ontwerp in WinISD en Sketchup gemaakt, basis is een Hertz ES250D (DVC) in een netto 28 liter kist getuned op 35Hz.
:kewlpics
De Sub, hier moet ik Navishop even noemen aangezien ze mij ontzettend hebben gematst zowel met de sub als de Audison 10AWG kabel!
Top service! bedankt Navishop :thumb
Het globale ontwerp,
totaal zal er anderhalve plaat (122x244) aan MDF worden gebruikt,
De mal:
vreeswerk:
Verder zal ik nog plexiglas en spiegels gaan gebruiken, daarover later meer.
update: 28-7