• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofpomp C20XE

Hallo

Ik heb een autocross auto gemaakt met een Astra F met daarin de C20xe. De kabelboom is uitgedunt tot maar de plon voor brandstof pomp enzo maar hierdoor zit ik met een groot probleem. Ze zeiden tegen mij om de originele kabels te gebruiken voor de brandstof pomp en niet rechtstreeks aan tesluiten anders zou hij niet mooi draaien.

Maar ik heb al een en ander getest maar ik vind niets hoe ik mijn brandstofpomp kan laten draaien met die relais. De kleur Blauw-rood kabeltje is die van de brandstofpomp en die heb ik overal gevolgt. De ene loopt van de zekeringskast naar de motor en de ene naar een Zwart klein doosje. Daar vertrekt die weer naar een fische.

Ik heb dan ook nog de relais met een bruin-wit kabeltje, 2 blauw-rode kabeltjes.

Kan hier mij iemand met helpen wat ik moet gebruiken voor mijn brandstof pomp te laten draaien als ik mijn contact aanleg?

Of dit eventueel kan aantonen met fotos?

Alvast bedankt !

Groetjes Jens !

Terug
Naar boven