• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brede omega

Ken ik al, mastermilo82 is wel grappig. Ze rijden uiteindelijk alle auto's naar de knoppe, ook opels. Maarja, waren doorgaans toch al rijp voor de sloop; en ze doen er wel leuke dingen mee :)

Deze is ook lache:

[youtube:2hk1zvao]

@jeroenk wrote:Ken ik al, mastermilo82 is wel grappig. Ze rijden uiteindelijk alle auto's naar de knoppe, ook opels. Maarja, waren doorgaans toch al rijp voor de sloop; en ze doen er wel leuke dingen mee :)

Deze is ook lache:

[youtube:3tw091lr]

Zelfs de remlichten en achteruitlichten gaan nog :jerry

Ik lees net dat er een man om het leven is gekomen in Kamerik met een omgebouwde auto met tractorwielen

Zal deze toch niet wezen.

@helmer opelfan wrote:@PeterNoFear wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik lees net dat er een man om het leven is gekomen in Kamerik met een omgebouwde auto met tractorwielen

Denk het wel...

Dat zou sneu zijn :(

Dat zou zeker sneu zijn, maar het is wel bijna zeker, zoveel mensen op bouwen geen auto met trekkerwielen.

@PeterNoFear wrote:@helmer opelfan wrote:@PeterNoFear wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik lees net dat er een man om het leven is gekomen in Kamerik met een omgebouwde auto met tractorwielen

Denk het wel...

Dat zou zeker sneu zijn, maar het is wel bijna zeker, zoveel mensen op bouwen geen auto met trekkerwielen.

meer gekken die dat doen dan je denkt hoor!

mastermilo woont 100km van kamerik vandaan

dus denk t niet.

@turbosix wrote:@PeterNoFear wrote:@helmer opelfan wrote:@PeterNoFear wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik lees net dat er een man om het leven is gekomen in Kamerik met een omgebouwde auto met tractorwielen

Denk het wel...

meer gekken die dat doen dan je denkt hoor!

mastermilo woont 100km van kamerik vandaan

dus denk t niet.

Okee dan, dat verkleind de kans als wel behoorlijk

@helmer opelfan wrote:En bedankt :swear :jerry

Hoe krijg je nou een filmpje rechtstreeks hier :hmmz

Je link was niet goed.. Een youtube link moet achter de / het volgende qua structuur hebben "watch?v=CODE". Zoals je ziet staat er bij jou troep in met NR e.d... Een goeie link is dus http://www.youtube.com/" onclick="window.open(this.href);return false; watch ? v=CODE, maar dan aan elkaar ;)

@kaneelschep wrote::P hahahaha die zijn ook nie bang :)

wel jammer van de grasmaaier. kzoek r nog 1!

Ik kom wel naar je toe mag je rondje maaien :jerry

IMG01973-20120505-11011.jpg

hahaha lijkt me mooi om lekker op zo'n ding in de tuin te rijden :)

mp is zeker mijn vriend! ik heb net geboden op een of andere black en decker :P

Merk wel dat ik in de verkeerde buurt woon want alle leuke en goedkope grasmaaiers worden in andere delen van Nederland aangeboden.

Terug
Naar boven