Het is bijna zover (joepie), mijn Insgina gaat vervangen worden. Ik rij nu anderhalf jaar in een 2.0 CDTi 160PK Insignia maar wat een ellende. Er is al zoveel vervangen (stuurhuis, audio-versterker, nog wat zaken onder de motorkap), zoveel geüpdate en al vele malen stil gevallen met deze auto. En dat met nog geen 55000 km op de teller. Moet zeggen, als de Opel rijdt dan is/was het de beste auto waar ik ooit in heb gereden. Maar ook de meest onbetrouwbare auto ooit.
En dan ook nog 'zaken' moeten doen met de meest vervelende en niet -klantvriendelijke dealer. Gevoel van service en medeleven, ho maar. Auto verkocht = geld binnen = weg service.
Ik kan niet wachten op de nieuwe bolide (BMW 320d EDE sedan automaat) en ja ...... ook daar zal ik wel eens mee naar de dealer moeten gaan maar ik hoop alleen voor de servicebeurten. En inderdaad, een Opel kun je niet met een BMW vergelijken.
Het is dat ik de auto zakelijk heb gereden, je zal maar privé rijden en de auto is uit de garantie. Veel plezier dan.
Voor mij de eerste en laatste Opel.
En dan ook nog 'zaken' moeten doen met de meest vervelende en niet -klantvriendelijke dealer. Gevoel van service en medeleven, ho maar. Auto verkocht = geld binnen = weg service.
Ik kan niet wachten op de nieuwe bolide (BMW 320d EDE sedan automaat) en ja ...... ook daar zal ik wel eens mee naar de dealer moeten gaan maar ik hoop alleen voor de servicebeurten. En inderdaad, een Opel kun je niet met een BMW vergelijken.
Het is dat ik de auto zakelijk heb gereden, je zal maar privé rijden en de auto is uit de garantie. Veel plezier dan.
Voor mij de eerste en laatste Opel.