• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Sedan 2.2 a.k.a 'Cortana'

Dat mensen schrikken van het feit dat ik het frame eruithaal begrijp ik wel :jerry

maar dat jullie je druk maken over de waarde van MIJN auto vind ik wel een beetje raar eerlijk gezegd.

Anyway, ik ga mijn wagentje lekker zo bouwen als IK het wil en niet anders king:

verdere constuctieve kritiek/ tips worden wel gewaardeerd, maar geen gemekker meer over dat frame he? ;)

Er kan nog meer uit geslepen worden. Hahaha

Over de waarde heb ik me ook nooit wat van aangetrokken. Mijn corsa is ook niet meer verkoopbaar. Maar voor mij heeft die wel heeeeeeel veel waarde en daar gaat ut om.

Ga je voor een volledige kooi??

Ja, wat is volledig?

Mijn plan is om van kofferbak t/m veerpoten in t motorruim te bouwen.

het meeste gaat demontabel worden, dit i.v.m. toekomstig overspuiten van de auto en kooi.

de 'belangrijkste' buizen gaan wel aan de carrosserie gelast worden, deze worden ook dikker dan de rest.

Idd kruis achterin en achter de stoelen zat ik te denken aan halverwege de 'centrale' beugel een dwars buis en daaronder 2 diagonalen naar de aandrijftunnel.

Terug van weggeweest!

even een vraagje, heeft er toevallig nog iemand een Kamei bumper spoiler liggen?

zo`n zelfde als die ik al heb maar dan wel in knappe staat :)

ik vergeet altijd maar dingen te posten hier op het forum dus dan nu alsnog maar eventjes :P

sinds vorige week een kadettje erbij!

Kadett%201.2_zpsukt5mbem.jpg

'gewoon' een 1.2

leuk beginners autootje voor mijn vriendin he.

en met slechts 3cm tussen vooras en asfalt leert ze meteen hoe het moet :thumb king:

op het moment ben ik druk bezig de groene klaar te maken om door de APK te komen volgende maand.

als iemand de volgende onderdelen heeft liggen zou ik die met liefde willen over nemen;

-Simons groep N Einddemper.

-uitlaat ophangrubbers.

-goede 2.0 E injectoren.

binnenkort zal ik wel weer eens wat fotootjes plaatsen ook king:

Fijn dat de financiële situatie zo is dat er al weer ruimte is voor een extra dettje :)

Ik/wij hebben het momenteel ook niet zo breed... maar die 55,- box kosten pm.. tja.. dan maar even schorsen toch..

Ben benieuwd naar de rolkooi!

Ik ben ook wel erg benieuwd haha!

De auto wordt vrijwel dagelijks gebruikt maar heb echt 0,0 tijd voor onderhoud/ verder bouwen helaas.

komt vanzelf wel weer ;)

er is ook 'slecht' nieuws; de grijze skelter staat inmiddels weer (voor onderdelen) te koop op facebook.

Moet (te) veel aan gedaan worden en daar heb ik dus ook geen tijd voor :(

Kadett%20Wielen_zpshubboqnn.jpg

ik twijfel heel erg of ik deze velgen onder de groene wil i.p.v. de ATS Classics.

vind ze wel gaaf staan maar eigenlijk ook weer niet. :hmmz

sowiezo worden de ATS binnenkort opnieuw gespoten en dan zou ik 2 leuke setjes hebben om af te wisselen.

andere updates!: ik ben de grijze skelter aan het demonteren.

een aantal onderdelen kan ik op de groene kadett goed gebruiken/ door reserve voor houden.

zo komt de trekhaak daar onder zodat ik een aanhanger mee kan nemen naar meetings etc. :)

als ik het niet vergeet zal ik morgen wat meer foto`s plaatsen :angel

Terug
Naar boven