hallo allemaal,
ik heb een astra F uit 1994 C18XE 125PK. Inmiddels al aardig wat aan gedaan.
- Standaard onderhoud.
- distributie + rollen en WP vervangen
- nokkenas sensor + Tempsensor vervangen
- gashuis compleet gereinigd + stappenmotor (Stationair toerental regelaar)
Nu blijft helaas het toerental warm iets te hoog.
Koude start gaat prima. bij start schiet die naar 1800 toeren en zakt vrijwel direct naar 1200 toeren.
Als ik hem stationair warm laat draaien zakt het toerental onder de 1000 toeren. Perfect zou je zeggen.
Nu is het zo als je met de auto gaat rijden en bij het stoplicht moet stoppen zakt het toerental naar 1000/1100 toeren. Heel soms zakt die naar 900 maar begint de auto te trillen en zie je het toerental ook gecorrigeerd worden door de computer naar 1000/1100 toeren.
Ik heb geen idee op het moment waar het aan kan liggen. Krijg geen melding van de MM.
alvast bedankt voor de reacties.
ik heb een astra F uit 1994 C18XE 125PK. Inmiddels al aardig wat aan gedaan.
- Standaard onderhoud.
- distributie + rollen en WP vervangen
- nokkenas sensor + Tempsensor vervangen
- gashuis compleet gereinigd + stappenmotor (Stationair toerental regelaar)
Nu blijft helaas het toerental warm iets te hoog.
Koude start gaat prima. bij start schiet die naar 1800 toeren en zakt vrijwel direct naar 1200 toeren.
Als ik hem stationair warm laat draaien zakt het toerental onder de 1000 toeren. Perfect zou je zeggen.
Nu is het zo als je met de auto gaat rijden en bij het stoplicht moet stoppen zakt het toerental naar 1000/1100 toeren. Heel soms zakt die naar 900 maar begint de auto te trillen en zie je het toerental ook gecorrigeerd worden door de computer naar 1000/1100 toeren.
Ik heb geen idee op het moment waar het aan kan liggen. Krijg geen melding van de MM.
alvast bedankt voor de reacties.