• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C2 City Berlina *update*

calike

Post weleens wat
Hallo,

heb deze al een weekje of 4 hier staan, maar nog niet hier laten zien :P

Heb dus een 2de City gekocht, kwam van de eerste eigenaar.

Had deze toen al een weekje opt oog, zo ook mijn vader. Toch voor gebeld na lang na te denken. Diezelfde dag ook gaan kijken ernaar en het viel eig. meer mee dan we hadden verwacht. Nog niks doorgerot ofzo (alhoewel begint het wel...). Ok nog redelijk wat van de prijs afgekregen king: was toen juist m'n verjaardag en mocht hem van m'n vader zelf betalen :wub Dus m'n 14de verjaardag kon niet meer stuk :jerry

Genoeg gezever en hier de pics:

BILD0320-1.jpg

BILD0321-1.jpg

BILD0322-1.jpg

BILD0323-1.jpg

vorige week woensdag ook mee naar de keuring geweest en direct goedgekeurd :wors

en natuurlijk zijn er ook wat plannen mee:

schade herstellen

behandelen tegen de roest

verlaging

en natuurlijk andere velgen

greetzz

Deukjes eruit, stoomcleaner door 't interieur, beetje poets en boen werk... En hij is bijna gloednieuw :D afgezien van z'n 30 jaar ervaring ;)

Mooie bak man :)

Lees nu pas dat je pas 14 bent!? :P Hoop dat je een goede droge en warme showroom hebt voor de dett? :D

14 jaar, je hebt in ieder geval de komende jaren iets om je op te verheugen :D Is wel lang wachten :hmmz

Maar leuke city, beetje opknappen, dan kan je er lang plezier van hebben

idd 14 :P

origineel gepost door 2000

Is wel lang wachten :hmmz

Maar leuke city, beetje opknappen, dan kan je er lang plezier van hebben hoe langer wachten, hoe meer ik ervaring zal hebben in het rijden = minder ongevallen met opels voor mij :thumbup

heb hier op de oprit al leren schakelen, handrem gebruiken (leuk voor binnekort in de manta :jerry) en achteruit rijden. dus zie het positiever om te wachten dan direct te leren rijden en er niets van bakken ;)

Maar genoeg gezever ! vandaag toch al voor een volgende update gezorgt :wors

Na wat passen (3 sets velgen) een keuze gemaakt die mij wel erg bevalt :wub

zal een van dees de foto's posten ;)

dit zijn ze geworden:

BILD0395-1.jpg

BILD0393-1.jpg

Melber 7jx14 ET 30

dit weekend maar eens aan beginnen (ookal moet ik veel huiswerk voor school...)

over welke banden ben ik nog niet zo goed uit... (liefst zo laag mogelijk :D)

Daarna maar eens kijken achter een mooi verlagingssetje, zat te denken aan vanvoor -8 en vanachter -7

greetzz

haha pas je wel op dat je uitlaat eindstuk dan niet op de grond komt?:P

mooie velgen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ie straks gezakt is.

kijk, dat zie er wel mooi uit die velgen!

en dan idd ff verlagen. volgens de kenners even pipo vragen hier opt forum.

''auto verlagen, pipo vragen''

:thumbup

ehm, had een C kadett berlina geen pullman of dat dik geribt fluweel interieur:hmmz

Ik wil je niet afkraken, maar ik denk dat C rijders/kenners 't met mij eens zullen zijn.

Verder 'n leuk projectje, vooral met je jonge leeftijd.

Mvg TetSuo

Lekker de originele velgen eronder!

Die city moet lekker blijven zoals hij is! Je ziet ze veel te weinig! :swear :fy1

tja, ieder zijn ged8...

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

ehm, had een C kadett berlina geen pullman of dat dik geribt fluweel interieur:hmmz

Ik wil je niet afkraken, maar ik denk dat C rijders/kenners 't met mij eens zullen zijn.

Verder 'n leuk projectje, vooral met je jonge leeftijd.

Mvg TetSuo

wat valt er eig. af te kraken dan ?

interieur was een optie, net zoals het vloerkleed...

ondertussen is de motor al gewisselt, uitgedeukt (helaas nog niet langs de zijkant), andere voorbumper erop + lichten, weer eens een paar keer gekuist en vanalles gepolierd, en een kleine interieur update.

Morgen of wanneer ik de tijd heb eens foto's plaatsen :cool:

Greetzz

die wolfrace staat ook wel leuk, al zou ik er wat platere banden op leggen dan hoe jij het nu hebt geshopt.

De melbers zijn ook leuke wielen, heb je daar in fotoshop al banden op gelegd met verlaging? ben benieuwd:P:kewlpics

Terug
Naar boven